Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Getuige vragen
Hallo iedereen!!wij zouden graag vrijdagavond de getuige van m'n vriend willen vragen..Hebben jullie leuke voorstelletjes die ik nog tegen vrijdagavond kan realiseren?Alvast bedankt voor jullie reacties!!GroetjesWendy
Andere Reacties: 4 18-11-2008 8:48:38

Astrid
Kerk regio Beernem- Wingene- Oostkamp
Hoiis er iemand die een kerk in de regio Beernem-Wingene- Oostkamp weet zijn waar we met Rent-a-Priest onze viering mogen doen? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 18-11-2008 7:26:55

Sylvia
gebedsdienst met kinderen
Hallo,Wij gaan volgend jaar in augustus trouwen, onze kindjes zullen dan 5 en 2 jaar zijn. Nu was ik zo aan het denken om ook gepaste teksten tijdens de gebedsdienst te kiezen. Heeft iemand teksten of ideeën? Alvast bedankt,Groetjes Sylvia ...
Religie Reacties: 1 17-11-2008 23:37:14

Liesbeth
kostprijs
Hebben jullie een totaalbudget voor ogen bij het plannen van jullie trouwfeest? Voor kledij, feest, vervoer, fotograaf,... alles samen... Wij denken aan een budget van 18.000 euro voor 140 personen. Gek of realistisch?
Andere Reacties: 11 17-11-2008 22:41:30

Liesbeth
Kasteel van Zwijnaarde
Mijn vriend en ik zijn het Kasteel van Zwijnaarde gaan bekijken? Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee?
Locatie Reacties: 3 17-11-2008 22:36:29

Lindsy
trouwschoenen gezocht
Ik zou graag 2de hands van iemand trouwschoenen kopen. Ik heb maat 38. De kleur van mijn jurk is ivoor gecombineerd met een stofje dat een lichtroze schijn heeft. Ik zoek dus ivoor schoenen met een hakje van +/- 6 cm. Die van sophia sposa vind ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-11-2008 22:24:42

Cynthia
Getuige
Hey,Paar maand geleden heb ik een vriendin van me als getuige gevraagd. Ze is altijd een goede vriendin geweest, leek me. Nu echter, laat ze bijna niks meer van haar horen, ze vraagt niet echt hoe het gaat met de trouw, de datum voor de vrijgezellen ...
Andere Reacties: 8 17-11-2008 21:57:41

Cynthia
kosten muziek in kerk
Hey,We trouwen in de kerk. Nu hadden we graag live muziek gehad. Kan iemand ons vertellen hoeveel dit kost? We zelf hadden gedacht aan collega's van mijn vriend. Ze zijn met twee en moeten zich niet verplaatsen (het is als het ware in hun achtertuin)...
Ceremonie Reacties: 5 17-11-2008 21:46:22

Cynthia
kosten muziek in kerk
Hey,We trouwen in de kerk. Nu hadden we graag live muziek gehad. Kan iemand ons vertellen hoeveel dit kost? We zelf hadden gedacht aan collega's van mijn vriend. Ze zijn met twee en moeten zich niet verplaatsen (het is als het ware in hun achtertuin)...
Ceremonie Reacties: 0 17-11-2008 21:46:19

Menon
fotograaf Kempen
Hallo, wij trouwen 7 augustus volgend jaar en zijn nog op zoek naar een fotograaf. Wij wonen in de omgeving van Turnhout.Wie kan helpen? Ervaringen?Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 16 17-11-2008 21:04:30

tamara
dj erima gekend???
heeft er iemand al ervaring gehad met dj erima?en is hij echt een topper of een flopperdank je wel
Andere Reacties: 3 17-11-2008 20:54:57

Meeussen
trouwbeurzen
Heeft er iemand goeie ervaringen met trouwbeurzen. Is dit de moeite om naar toe te gaan?Jeroen
Andere Reacties: 9 17-11-2008 19:19:41

Katrien
muziek diner + receptie
HoiVoor ons dansfeest huren we een DJ in.Nu is mijn vraag of er ook muziek moet voorzien worden voor het diner + de receptie?Of laat de feestzaal zelf meestal achtergrondmuziek horen?Hoe lossen jullie dit op??(we huren liefst geen bandjes of zo)Groet...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 17-11-2008 18:56:01

Hester
muziek
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een sopraan voor de misviering en een jazzbandje voor de receptie. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt en voor iedereen veel succes,Groetjes,Hester
Andere Reacties: 3 17-11-2008 17:13:44

joke
namaak!
Aan alle toekomstige westvlaamse bruidjes!Ga na of je gekozen trouwkleed een origineel kleed is. Ik heb in een grote westvlaamse winkel een namaakkleed gepast van een spaans merk dat niet in die stof te verkrijgen is origineel!Best checken op de webs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-11-2008 16:27:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...