Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessie
merk bruidskledij
Hallo, alweer een vraagje over het topitem: de bruidsjurk. Hoewel het voor mij nog wat te vroeg is om hier al aan te beginnen ben ik stilletjes aan wat aan het rondneuzen op het internet. Ik heb een tijdje geleden een collectie gezien van een merk da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-11-2008 16:59:50

annelies
danslessen
Hallo,Kan ons iemande helpen aan een adres om dansles te volgen. Mijn toekomstige en ikzelf zijn niet zo goed in dansen en zouden toch een beetje les willen volgen. Liefst regio Aalst.groeten,Annelies
Openingsdans Reacties: 3 18-11-2008 15:55:41

Rilke
graag raad bij mijn zoektocht naar een trouwjurk
Hey allemaal,OP 01-08-09 trouw ik en ik ben al in drie winkels gaan kijken voor een trouwjurk maar heb nog steeds niets gevonden.Eerst ben ik naar Lilian Claes in Herentals geweest. Daar had ik wel iets mooi (topje en broek) gezien maar er werd een s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 18-11-2008 15:47:11

Sophie
getuigen vragen
hoi lieve bruidjes, Heeft er iemand ideeën om op een originele manier de getuigen te vragen (mijn zus). We willen hen met kerst/nieuwjaar vragen.Ik heb wel een ideetje, maar ik vind het mss wat overdreven. Mijn fantasie slaat nog op hol.Mercikes...
Andere Reacties: 4 18-11-2008 15:14:46

Debby
eaze en Amaryllis Uiterlinden.
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met Eaze en Amaryllis Uiterlinden?groetjes,Debby8-8-2009
Muziek - Live Reacties: 1 18-11-2008 15:09:27

Debby
Goedkopere Live muziek en eventueel demokes.
Hey iedereen,Ik heb de raming eens gemaakt van de kosten van den trouw en vind het toch enorm veel geld...300-400 euro voor live muziek...iemand iets goedkopers?CD's spelen is wel een optie, maar opteren toch liever voor live muziek...Als er nu niets...
Muziek - Live Reacties: 10 18-11-2008 14:26:49

sofie
Fotograaf Kris Jacobs
Iemand ervaring met fotograaf Kris Jacobs uit Drongen??Groetjes Sofie
Fotografie Reacties: 0 18-11-2008 13:07:27

Marie
Drukkerij Antwerpen - Aarschot - Leuven
Hoi,wie heeft goede adressen voor huwelijksdrukwerk?We hebben het ontwerp zelf gemaakt en zoeken nu nog een drukker (ruime regio Antwerpen - Aarschot - Leuven). Deze drukker zou het ontwerp nog eens moeten nakijken. Kwaliteit is uiteraard heel erg be...
Andere Reacties: 4 18-11-2008 13:00:09

Vanessa
menukaarten
Hoe maken jullie je uitnodigingen? Heeft er soms iemand een origineel idee hiervoor?Grtjes,5/9/2009
Andere Reacties: 4 18-11-2008 12:57:40

Leen
LR Concept store in Brugge
Heeft er iemand ervaring met winkel LR Concept store in Brugge? Ik heb gezien dat november opendeurmaand is : geven ze korting?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-11-2008 12:32:37

ils
huwelijksreis lapland
hallowij denken erover om op huwelijksreis te gaan naar lapland.heeft er iemand ervaring met een goede reisorganisatie?waar best logeren, welke uitstappen, naar welke steden?Alles wat je erover weet, mag je gerust doorgeven!Alvast bedankt
Huwelijksreis Reacties: 4 18-11-2008 12:12:12

katrien
zaal rond aalst zonder catering
Hallo, Wij zoek naar een zaal tussen gent en brussel waar we met een eigen traiteur kunnen werken voor zo'n 150 man...Weet iemand iets?katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-11-2008 11:23:50

Gwendolyn
Hoe getuige kiezen?
Hoi iedereen!Voor mijn vriend staat al vast wie hij kiest als zijn getuige, namelijk zijn zus, hij heeft maar 1 zus en hij is ook al getuige bij haar geweest.Voor mij is het iets moeilijker, ik heb namelijk twee broers! Wie van de twee moet ik kiezen...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2008 11:20:19

M
Make-up en kapsel thuis te Gent
Weet iemand wie er in Gent aan huis komt om kapsel en make-up te verzorgen? Wij trouwen al om 10u en ik zie dat niet zitten om dit in orde te krijgen zo vroeg!Liefst voor een redelijke prijs, groetjes!
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 18-11-2008 11:14:09

Patricia
Viering niet zoals gehoopt....hulp nodig!!
Ik heb hulp nodig! We hebben gisteren de eerste versie gekregen van hoe onze viering er zal uit zien. Je moet weten dat wij een alternatieve viering doen, wel met pastoor, maar helemaal niets godsdienstig en dus niet met de vaste structuur zoals je i...
Ceremonie Reacties: 7 18-11-2008 9:45:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...