Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sabrina
feestzaal
heeft er iemand ervaringen (positieve en negatieve graag) met volgende locaties1) Den hof in zelzate2) carlshof in sint-amandsberg (gent)3) het godshuisof kan er me iemand nog een zaal voorstellen. alvast bedankt
Andere Reacties: 8 20-11-2008 14:59:18

VERONIQUE
SUITE VERVOER
Hallo bruidjes,Kgeraak er maar niet aan uit: een bus voor de suite (gezellig, maar mijn moeder is hier niet voor) of auto's. Van auto's zien we graag Mercedes c-klasse in het wit. Maar we weten totaal niet hoe we daar kunnen aangeraken. Tips?Thx!!!
Ceremonie Reacties: 4 20-11-2008 14:31:43

evelyn
video
hallo beste bruidjes,graag had ik willen weten of er al iemand gewerkt heeft met jp videoproducties, en wat de ervaringen zijn natuurlijk:-)Alvast bedanktgroetjes,
Video Reacties: 4 20-11-2008 13:17:13

Patricia
Tips Taipei
Voor ons huwelijksreis naar Bali hebben we een tussenstop in Taipei. Kans is misschien wel klein dat iemand er al geweest is, maar kent er iemand een tof restaurant ginder? Ons hotel is denk ik maar zo-zo, dus ik zou 's avonds toch iets leuks willen ...
Andere Reacties: 1 20-11-2008 13:10:16

vanessa
kapper
dag bruidjes,wie kan mij een goeie kapper of kapster aanraden uit west-vlaanderen, liefst iemand die aan huis komt ... dank u!groetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 20-11-2008 12:01:50

Arianne
Wie gaat er nog op relatiedag/weekend
Hey brides,Wij hebben volgende week een gesprek bij verloofdenonthaal (zelfs nog niet bij de priester). Ze hebben ons reeds informatie opgestuurd: een invuldocument, een brochure over het relatieweekend en een overschrijvingsformulier. Ik heb me late...
Andere Reacties: 6 20-11-2008 11:54:09

Van Gelder
1ste gesprek priester
Hoi allemaalVolgende week dinsdag hebben wij een eerste afspraak met onze priester. Kan iemand mij vertellen wat dit inhoudt, want ik begin mij natuurlijk al zorgen te maken over de vragen die hij zal stellen.Groetjes Caroline
Religie Reacties: 5 20-11-2008 10:04:04

Marieke
Make Up - regio Hamme (O.VL)
Dag Bruidjes!Ik zoek iemand die m'n make up kan verzorgen 18 april volgend jaar, liefst iemand die aan huis komt, ik woon in Hamme.Kan er iemand me helpen?Dank jeMarieke
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 20-11-2008 8:43:29

Marie
Bruidswinkels met veeeeel kleedjes + ervaringen Amiga (Breda)?
Hoi,in welke bruidswinkels hebben ze echt heel veel modellen hangen?(Over heel Vlaanderen mag.)Tweede vraagje: heeft er al iemand ervaring met winkel Amiga in Breda?Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-11-2008 8:40:37

Annemie
Ervaringen met Nada?
Dag BruidjesWat zijn jullie ervaringen met visagiste 'Nada'? Blijkbaar kan zij ook zorgen voor je bruidskapsel. Heeft iemand daar ervaring mee?Ik zoek namelijk een goede, maar ook betaalbare, visagist en kapper die aan huis komt (regio Leuven-Aarscho...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 19-11-2008 23:13:50

tamara
dj antwerpen gezocht
kent er iemand een goede dj omgeving antwerpen?
Andere Reacties: 9 19-11-2008 22:15:03

Evelien
Help!!!! stress...
Vrijdag is het eindelijk zover, iets waar ik al naar uitkijk van toen ik nog een klein meisje was: een bruidsjurk gaan passen. Ook vanaf we verloofd zijn ben ik beginnen opzoeken enzo en kijk ik hier enorm naar uit maar nu het eindelijk dichterbij ko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-11-2008 21:53:42

Evelien
Help!!!! stress...
Vrijdag is het eindelijk zover, iets waar ik al naar uitkijk van toen ik nog een klein meisje was: een bruidsjurk gaan passen. Ook vanaf we verloofd zijn ben ik beginnen opzoeken enzo en kijk ik hier enorm naar uit maar nu het eindelijk dichterbij ko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-11-2008 21:53:41

sofie
Huwelijksreis Bali
Voor onze huwelijkreis zouden we graag naar Bali trekken. We hopen daar een mix te vinden van natuur, cultuur en zalig relaxen. Ik zou graag de route min of meer zelf bepalen en ook vrije keuze hebben tussen een aantal hotels. Heeft iemand hier ervar...
Huwelijksreis Reacties: 11 19-11-2008 21:29:47

SVEN
Hof ter mude???
HalloIemand ervaring met Hof ter mude in Knokke?Groetjes
Andere Reacties: 5 19-11-2008 21:11:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...