Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Heidi
Bruidskleedjes
Hey dames,kan mij iemand zeggen of ze in grotere bruidswinkels zoals le chapeau extra kosten aanrekenen om te passen en voor de retouches?Als men daar een kleedje koopt, krijg je dan ook een waardebon en hoeveel bedraagt die?Ben nog aan het twijfelen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-11-2008 16:22:58

Nele
Receptie - originele ideeën gezocht
Hoi bruidjes-to-be,wij zijn bezig met t samenstellen van de menu en k moet zeggen, t verloopt niet zo vlotjes! We hebben er beide geen idee van hoe en waar te beginnen en wat we eigenlijk zouden willen.Vooral de receptie is een probleempje. We zouden...
Ideeën Reacties: 6 16-11-2008 15:42:50

Katrien
De Cock- Wolvertem
Dag allemaal, heeft iemand van jullie ervaring met De Cock Fashion in Wolvertem? Enig idee van de prijsklasse daar?Alvast bedankt!Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-11-2008 15:00:17

Katrien
De Cock Wolvertem
Dag allemaal, heeft iemand van jullie ervaring met De Cock Fashion in Wolvertem? Enig idee van de prijsklasse daar?Alvast bedankt!Katrien
Andere Reacties: 0 16-11-2008 14:57:06

majona
hoe lang duurt een kerkelijke dienst?
Mijn vriend en ik zouden graag voor de kerk trouwen, nu zijn we een prototype aan het opstellen voor de dagplanning.Wettelijke en kerkelijke dienst op dezelfde dag.Nu vroegen we ons af hoe lang een kerkelijke dienst met eucharistie eigenlijk duurt?gr...
Religie Reacties: 5 16-11-2008 14:12:40

Evi
la sposa - Robel: vervolg
Heb zaterdag mijn droomjurk gekocht! Na efkes twijfelen, heb ik dan toch gekozen om terug te gaan naar la sposa en niet naar de robel. Duidelijk de goeie keuze. 't was weer dezelfde mevr. die me hielp als de eerste keer, wat ik super vond! Had daa...
Andere Reacties: 6 16-11-2008 13:32:33

Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-11-2008 13:26:54

Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-11-2008 13:26:53

Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-11-2008 13:26:52

ellen
ff ventileren
hey allemaal, vorige avond toch ietske meegemaakt. we zitten op cafe met de voetbalploeg van mijn ventje. ons getuige zijnj ma is er ook bij, aangezien ze denkt dat ze nog 30 is en haar voortdurend opdrin(k)gt. opeens iets heel banaals, zegt ze zo ie...
Andere Reacties: 5 16-11-2008 10:12:58

Katty
Trouwkleed JPC Collection - liefde op het eerste gezicht ;-)
Hey toekomstige bruidjes,ik ben gisteren voor het eerst gaan passen...ik had me echt voorgenomen om nog geen beslissing te nemen en andere winkels af te gaan, maar dat is me dus niet gelukt. Na een aantal jurken te passen, viel mijn blik ineens op ee...
Andere Reacties: 2 16-11-2008 8:29:51

Ellen
DJ
Hoi,Heeft er iemand toevallig ervaring met DJ Pedro? Hij draait regelmatig op trouwfeesten in feestzaal Hof Te Rhode (Diest) en ook op andere feesten. Alle reacties zijn welkom en zouden ons heel erg helpen met het maken van onze beslissing!!Alvast b...
Andere Reacties: 0 16-11-2008 0:06:30

Kristien
Zaal Renard of zaal Lozen Boer
Hello,Wij zijn vandaag naar veel zalen gaan kijken en vonden deze twee het beste. We hebben nu nog niet veel reacties gelezen over de nieuwe zaal "renard". Iemand ervaring? Lozen Boer is per consumptie en dat schrikt ons een beetje af. Is e...
Andere Reacties: 6 15-11-2008 22:12:44

Marieke
KLEEDJE gevonden!! dank je LR BRUGGE :)
Hallo,Vandaag eindelijk (werd wel tijd, ons huwelijk is op 18/04) mijn kleedje gevonden bij LR in Brugge. Ik ging normaal zeker weten terug voor het eerste kleedje dat ik er al gezien had, plots haalde ik der een totaal andere jurk uit, prachtig!!!Mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-11-2008 19:43:01

Sanne
droomkleed gevonden!!!!
jaja, ik ben vandaag gaan passen bij Farah Love. Ik vond het toen ik voorbijreed niet echt een bruidswinkel uitzien, maar ik heb mijn droomjurk toch gevonden! er werd op deze site al veel negatief gezegd over farah love maar ik vond ze er wel vriende...
Andere Reacties: 4 15-11-2008 19:11:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...