Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsay
Kartonnen bruidstaart
Dag dames,ik vroeg me af of er iemand van jullie ervaring heeft met een kartonnen bruidstaart als trouwbedankje (gekocht of zelfgemaakt)waarbij de taart is opgebouwd uit afzonderlijke kartonnen taartpunten.Ik zou hier graag meer over willen weten en ...
Ideeën Reacties: 5 29-3-2009 11:35:30

Stephanie
eerste kennismaking FEESTZAAL
Hallo iedereen!Graag had ik eens geweten van jullie hoe de eerste kennismaking in de feestzaal is verlopen. Hoe werden jullie ontvangen? Kregen jullie iets te drinken? Werden er al dingen geproefd of gedronken? Hoe ging het bij jullie?Bij ons werden ...
Locatie Reacties: 7 29-3-2009 11:21:15

KARIN
getuige kiezen
Hoi hoi! Ik heb een vraagje: ik zou graag een getuige vragen voor op het stadhuis (zus) en een andere (neef) voor in de kerk. Nu wilt mijn vriend enkel één getuige (zus) vragen voor beide vieringen. Mag dit,kan dit? Wat vinden/weten jullie ...
Andere Reacties: 7 29-3-2009 11:14:38

marjan
misboekjes
Hey allemaal,Ik vroeg mij af of er hier bruidjes zijn die een originele manier hebben om hun misboekjes vast te maken.....Zou ze graag zelf maken en niet gewoon met een nietje.Grtjes Marjan18/07/09
Ideeën Reacties: 1 29-3-2009 11:11:57

kelly
ideeen cadeau
hoi mede bruidjes ik had even een vraagjemijn toekomstig ventje is de dag van onze trouw ook jarig , word dan 28 nu had ik de vraag of jullie een ideetje hebben om hem extra te verassen groetjes
Andere Reacties: 6 29-3-2009 10:56:15

Ellen
Originele vragen voor op bierviltjes
Dag mede-bruidjes! Ook ik wil ter vervanging van het gastenboek werken met 'bierviltjes'. Bedoeling is dat ik ze zelf ga maken met gekleurd papier, zodat het in dezelfde stijl is als de uitnodigingen, de misboekjes,... Nu ben ik op zoek naar originel...
Ideeën Reacties: 3 29-3-2009 10:07:30

Laurence
bruidslingerie
In de trouwzaak waar ik mijn kleed kocht verkopen ze geen lingerie dus nu moet ik tegen de volgende pasbeurt mijn lingerie meebrengen.Ik heb een bustier dus waar moet ik opletten voor het aankopen van een BH en weet iemand goede zaken hiervoor in Gen...
Andere Reacties: 3 29-3-2009 10:07:29

Lindsay
Jef Celen
Hoi allemaal,ik heb gisteren een berichtje gepost omdat ik op zoek ben naar een goede fotograaf.Ik heb de tip gekregen om Jef Celen te contacteren.Wie heeft al eens met hem samengewerkt? Hoe valt hij mee?Waar neemt hij zoal foto's voor de trouwalbum?...
Fotografie Reacties: 19 29-3-2009 9:53:50

Evelien
trouwkleed
Hey allemaal, Ik trouw volgend jaar in maart en ik vraag mij af wanneer ik dan best start met de zoektocht naar een trouwkleed (rekening houdend met de verandering van collecties).Alvast bedankt.
Andere Reacties: 4 29-3-2009 9:39:41

Lindsay
Fotograaf gezocht
Hoi iedereen,wie kent er een goede (betaalbare!) fotgraaf omgeving Maasmechelen en omstreken?Wat zijn zoal hun gangbare prijzen?Of ben je een fotograaf die op 16 juli 2010 nog vrij is, dan mag je altijd mailen met eventueel een prijslijst erbij.wijtr...
Fotografie Reacties: 9 28-3-2009 22:26:30

Annelies
Waar vind ik een zwarte rol papieren voor tafelkeed?
Wij zouden graag zwarte tafelkleden hebben om in de stijl van onze uitnodigingen te blijven. Onze feestzaal haar stoffen tafelkleden zijn enkel in het wit en het is te duur om ze in het zwart te gaan huren. Als goedkoop alternatief hadden we gedacht...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-3-2009 22:19:41

isabelle
locatie trouw
eindelijk ik ben verloof! Nu is het zoeken naar een leuke en betaalbare plaats om ons huwelijk te voltrekken. Heeft er iemand leuke plaatsen dichtbij Brugge of Oostkamp. Een BBQ lijkt ons leuk maar een walking dinner ook.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-3-2009 19:43:21

Annelies
aanpassen trouwkleedje
hoi allemaalik heb mijn trouwkleedje al thuis hangen maar het moet kleiner gemaakt worden, maar graag was ik nog wat kilootje kwijt geraakt tegen de trouwdag. maar tot hoeveel maten kunnen ze een trouwkleed kleiner maker?groetjes
Andere Reacties: 2 28-3-2009 19:12:28

Ellis
Hof Van Reyen - Boechout
Hallo iedereen,Ik wou eens vragen of er iemand van jullie enige ervaring heeft met het Hof Van Reyen of daar al als gast op een feest aanwezig was?Wij hebben daar een optie genomen voor trouwfeest + receptie volgend jaar en moeten volgende week besli...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-3-2009 18:07:59

Leen
Kapper regio Oostkamp-Brugge
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een kapper in de regio Oostkamp-Brugge om mijn haar op te steken. Heeft iemand suggesties of goede ervaringen?Leen
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 28-3-2009 16:15:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...