Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Geert
Vrijgezellen: wie nodig je uit ...
Hoi,Mijn verloofde en ik hebben nogal een uitgebreide vriendenkring. Nu vroeg mijn getuige om alle e-mailadressen te verzamelen van de mensen die ik graag op mijn vrijgezellenfeestje zou willen uitnodigen. Moet ik dan een onderscheid maken? Want dan ...
Andere Reacties: 7 30-3-2009 15:38:02

Melissa
Fotograaf Piet Eggermont - Waregem
Hallo bruidjes-in-spé,Iemand van jullie ervaring of reacties gehoord van... over fotograaf Piet Eggermont uit Waregem?Groetjes!
Andere Reacties: 0 30-3-2009 15:27:18

Lindsay
Suitewagens/volgwagens
Dag iedereen,ik zou graag op mijn trouwdag gebruik maken van volgwagens in de suite. Maar aangezien wij nogal redelijk wat mensen in de suite hebben lopen, loopt dat aantal wagens nogal op. Wordt het ook wel gedaan om 2 koppels in één suite...
Voorbereiding Reacties: 4 30-3-2009 14:08:48

Lindsay
Trouwalbum
Hoi dames,kan iemand mij vertellen hoeveel foto's er ongeveer (standaard) in een (digitaal) trouwalbum zitten?En hoeveel bladzijden? Dan kan ik mij een beetje oriënteren qua prijs want alles gaat tegenwoordig per bladzijde en aantal foto's.groet...
Fotografie Reacties: 3 30-3-2009 12:01:28

Debby
Kinderkleding.
Hey iedereen,Wij zijn in gang geschoten voor de kleding van de bruidskindjes, maar blijkbaar al te laat voor de ceremoniecollectie....dus zaterdag héél het wijnegemshoppingcenter afgelopen en gisteren in Roermond (Outlet) gaan kijken....daa...
Kledij - Suite Reacties: 9 30-3-2009 11:29:31

Annelies
Satijnen schoenen rekken
Hallo bruidjes, even een praktisch vraagje: hoe kan je best satijnen trouwschoenen oprekken zodat ze perfect zitten op de trouwdag? Ik ga er al een paar keer op voorhand thuis mee rondlopen en zo, maar zijn er middeltjes om dat iets sneller te doen?A...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 30-3-2009 11:19:20

aa
hoe suite vormen??
ik heb vanaf het begin ervoor gekozen om geen ceremoniemeester te hebben.Maar hoe vorm ik in godsnaam de suite voor het binnengaan van de kerk? bovendien heb ik niet de "klassieke familie". We hebben:* ik en mijn verloofde* 2 bruidskindjes ...
Ceremonie Reacties: 5 30-3-2009 10:20:04

Tine
Fotograaf regio roeselare
We zijn ook eens aan het nadenken over een fotograaf voor onze trouwdag. Heeft er iemand ervaring met Koen Blomme uit Roeselare? Of ken je andere fotografen uit de regio waar je goede ervaringen mee hebt? Laat het me weten!
Fotografie Reacties: 6 30-3-2009 10:09:40

Nicky
Fotograaf Gent 28/11 + Locatie
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 28/11. Ons budget is vrij krap en we zoeken iemand die de foto's op cd-rom of dvd levert (een vriend van ons maakt er dan een album van).Verder zoeken we ook nog een locatie: liefst i...
Fotografie Reacties: 13 30-3-2009 8:47:07

ANNELIES
Uitnodigingen
Hello,Ik zoek leuke ideetjes voor onze uitnodigingen, het leek mij wel tof om de gasten een uitnodiging met puzzelstukjes te maken, ze moeten dan eerst even puzzelen om te weten wie er trouwt, waar, wanneer,...Zijn er onder jullie die dit ook gedaan ...
Andere Reacties: 4 29-3-2009 23:32:11

Marieke
Wanneer wat betalen?
Dag bruidjes,Nu onze dag eraan komt vraag ik me af, wie betaal je wanneer? Mag dit in de weken nadien, vragen er mensen de dag zelf om zaken te betalen?- Rent a priest?- Discobar- Zangeres- Huifkar vraagt om de week op voorhand alles te betalen, hoop...
Andere Reacties: 3 29-3-2009 22:33:34

Vera
Alternatief voor receptie?
Mijn vriend en ik zijn vollop aan het twijfelen of we een receptie zouden geven of niet. In het begin waren we er rotsvast van overtuigd dat we dit niet zouden doen, maar al snel bleek dat het toch nodig zou zijn. We hebben nl. heel veel kennissen en...
Andere Reacties: 14 29-3-2009 22:07:20

Lindsay
Trouwvervoer
Hoi hoi,ik ben ook nog op zoek naar een mooie trouwauto tegen een redelijk prijsje.Wie weet/kent er iets in de regio Maasmechelen en wijde omstreken en kan mij een betrouwbaar bedrijf aanraden?x
Andere Reacties: 1 29-3-2009 21:54:03

Sabrina
haarkapster aan huis regio lennik(dilbeek)
hallo,kan er mij iemand helpen ,ik zoek een kapster die aan huis komt voor mijn opsteekkapsel en het kapsel van mijn dochtertje en ik heb hier al meerdere malen vraag naar gedaan maar tot nu toe niemand gevonden het is voor 18.07.2009 ,groetjes sabri...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 29-3-2009 21:34:32

SANTINA
fotograaf Liebens
Hallo, heeft er iemand ervaring met fotograaf Patrick Liebens ? Wij zijn aan overwegen om met hem in zee te gaan maar ik zie zo weinig over hem op dit forum. Alvast bedankt !
Fotografie Reacties: 3 29-3-2009 21:28:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...