Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
ik trouw.org: 28 maart 2009
Hoi allemaalEen mini impressie van onze dag gisteren. Want wil gans het verhaal wel neerpennen op ik trouw.org. Hopelijk werkt hij ten laatste morgen terug, want dinsdagochtend vertrekken we naar Mauritius.Gisteren was schitterend, fantastisch, niet...
Andere Reacties: 12 29-3-2009 20:22:19

Sofie
Bloemist regio Hasselt
HoiHeeft iemand ervaringen met een bloemist in regio Hasselt?Groetjes,Sofie
Bruidsboeket Reacties: 4 29-3-2009 20:00:53

Joke
Drukker Zuid-West-Vlaanderen
Hallo,wij trouwen op 29/08/09 en zijn nu op zoek naar een drukker. We hebben al bij 1 drukker offerte gevraagd maar dit kwam op bijna 1000€ voor 250 uitnodigingen incl enveloppes en 100 menukaarten. Dit vond ik wat veel...Goedkopere drukkers in...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-3-2009 19:31:12

Gunther
trouwringen
Hallo iedereen, heeft er iemand al trouwringen gekocht bij Wim Meeussen? Kan er iemand vertellen wat de prijzen ongeveer zijn ? IS de kwaliteit goed ??
Andere Reacties: 9 29-3-2009 18:20:57

Annemie
wie uitnodigen
Hey,Ik heb een 10-tal ex-collega's die ik graag op mijn avondfeest wil uitnodigen maar nu vroeg ik mij af of ik die partners mee moet uitnodigen? Ik ken ze niet en wil eigenlijk geen geld uitgeven aan mensen die ik niet ken! Maar kan je dat doen of i...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-3-2009 18:06:14

Cindy
Gedichtje
Hey iedereen,Ik zoek nog een mooi gedichtje voor achteraan ons misboekje, we zouden graag iets hebben dat gaat over liefde en waar iets van reizen inkomt. Weet er iemand zo eentje?Alvast bedanktCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 29-3-2009 15:24:46

Tine
"alternatieve" feestlocatie Zuid-west-vlaanderen
Wij zijn van plan te trouwen in juli volgend jaar, en zijn nu dus op zoek naar onze droomlocatie. We zouden liever niet in een klassieke zaal trouwen, maar iets alternatiever, genre verbouwde hoeve of iets dergelijks. Gisteren hebben we 't groen hof ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-3-2009 15:00:20

mars
voorpagina misboekje
Hallo iedereen, Ik ben met mijn misboekje bezig, en zou graag iets origineels op de voorpagina,maar weet niet zo goed wat.Iemand ideetjes?
Religie Reacties: 4 29-3-2009 14:58:52

Cindy
couture jetty
hey bruidjes, nog een dikke 4 maandjes te gaan en het is zover. klein vraagje: heeft er al iemand negatieve ervaringen gehad met couture jetty ivm met levering trouwkleed of problemen hier omtrent?of juist positieve reacties?laat het mij alvast weten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-3-2009 14:53:54

Wendy
merk rood suitekleed in etalage Bo Couture in Kortrijk??
Weet iemand toevallig van welk merk het rood suitekleed is dat in de etalage uithangt van Bo Couture in Kortrijk?
Kledij - Suite Reacties: 1 29-3-2009 13:39:12

danitsja
getuigen
is het waar dat je geen getrouwd koppel mag nemen als getuige? ik twijfel tsn schoonzus of een vriendin en ik had ergens gelezen dat je geen koppel mag hebben als getuige (en me ventje zou zijn broer nemen dusja schoonzus zou dan niet gaan in mijn ge...
Andere Reacties: 9 29-3-2009 13:09:48

Valerie
Film van ons trouwfeest.
Wie van jullie laat de trouwdag op film vastleggen? Heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom.BedanktValerie
Andere Reacties: 5 29-3-2009 12:52:17

Inge
Visagiste gezocht voor 1 augustus, regio mortsel - lier
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een visagiste voor 1 augustus, kent er iemand uit omgeving boechout? GroetjesInge
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 29-3-2009 12:01:40

Lindsay
Kleine versieringen
Dag iedereen,weet er iemand waar ik kleine versierinkjes kan krijgen om op trouwbedankjes te plakken?Ik denk hierbij aan mini bruidspaartjes, mini trouwringen, mini strikjes, mini roosjes, mini witte duifjes en dergelijke...(geen stickers of zo h...
Voorbereiding Reacties: 3 29-3-2009 11:38:33

Lindsay
Aantal trouwbedankjes
Hey,ik vraag me af hoeveel trouwbedankjes ik eigenlijk moet voorzien. Is dat per persoon of per koppel? Ik zou het vreselijk vinden moest ik per koppel geteld hebben en dat iedereen zich er eentje meeneemt. Wordt dit trouwens gedaan?Ik weet het echt ...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2009 11:36:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...