Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Liedje bij binnenkomen feestzaal
Hallo iedereen,Ik zoek nog een goed nummer bij het binnenkomen van de zaal.Dus wanneer iedereen aan tafel geroepen is en dan wij als laatste.Kan er mij iemand hiermee helpen.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 25-3-2009 14:21:18

evi
kousenband...
hey,Vandaag heb ik mijn kousenband gaan halen die ik besteld had en kheb hem eens aangedaan. kvind het eigenlijk echt een raar gevoel om dit zo aan je been te hebben, en kheb er eens mee staan springen enzo, wat als ie dan afvalt. en er hangen zo lin...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 25-3-2009 14:10:22

Sabrina
Vespa gezocht!!
Hoi!Voor onze huwelijksuitnodigingen zijn we op zoek naar twee Vespa's, liefst regio Ieper-Roeselare-Kortrijk.Ze dienen enkel als 'attribuut' voor de foto's.Kan iemand ons helpen?Groetjes, Sabrina
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2009 13:46:21

ANNELIES
@Tine
Hey Tine,Jij reageerde net op mijn bericht ivm een zaal zonder catering. Ik denk dat wij ook 't Schalienhuys gaan nemen. Welke traiteur heb je gekozen? Wanneer trouw je juist? De eigenaar heeft mij een offerte gemaild. Hij stuurde nu wel iets door da...
Andere Reacties: 2 25-3-2009 12:34:25

Sirene
Gewoon even goed nieuws
Hallo, na mijn klaag- en zaagberichten over schoonfamilie wil ik gewoon even iets positiefs laten horen.Na goed gesprek met verloofde, gaan we dus nog altijd trouwen (hadden ernstig overwogen om gewoon te blijven samenwonen).De gastenlijst van schoon...
Andere Reacties: 4 25-3-2009 12:09:19

Eva
Eindelijk onder de 200
Hallo iedereen!Ik lees hier vaak van bruidjes die aan de laatste 100 dagen begonnen zijn. Maar voor mij is dat nog even wachten.Vandaag zijn wij eindelijk onder de 200 gedoken. Jaja, nog 199 dagen op de teller!Ben wel blij dat die 2 weg is want het k...
Andere Reacties: 11 25-3-2009 10:25:17

Liesbeth
Liedjes kerkviering
Hey toekomstige bruidjes,Ik had een vraagje omtrent muziek in de kerk. Als intredelied zou ik het liedje 'Bittersweet symphony' van the verve willen gebruiken. Wat vinden jullie hiervan? Tegen het einde van de viering zou ik het liedje 'Romeo and Jul...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-3-2009 9:43:47

Daisy
DJ - feestzaal La Grange in massenhoven
Hallo iedereen, Wij trouwen 17 oktober en hebben onze feest in La Grange in Massenhoven.Wij wilden Walter als DJ, omdat een vriendin van mij hem had en eigenlijk wel goed was.Nu werkt La Grange niet echt meer samen met Walter en stellen ze hun nieuwe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 25-3-2009 8:44:32

ANNELIES
feestzaal zonder catering
Dag meiden,Ik ben nog op zoek naar een feestzaal zonder catering, liefst in het Waasland.Ik heb al offertes van het Kastelenhof in Stekene en 't Schalienhuys in Temse, maar twijfel toch nog een beetje.Zijn er onder jullie die nog ideetjes hebben?Groe...
Andere Reacties: 3 25-3-2009 8:16:59

an.R.
Waar zijn de september 2009 bruidjes?
Hoi,Ik vroeg mij af wie er net zoals ons in september in het huwelijk stapt?!Hoe gaat het met jullie?Het is mss vroeg maar ik ben al aan het aftellen hoor!!!Vele groetjesan
Andere Reacties: 30 25-3-2009 7:34:46

Annelies
Viering?!?
Hallo iedereen, Op 12 december is het voor ons de grote dag, maar ik heb 1 groot probleem, mijn verloofde is al een keertje gehuwd geweest en dus een traditioneel kerkelijk huwelijk zit er dus niet in. Ik had toch graag iets origineel gedaan, het hoe...
Religie Reacties: 7 25-3-2009 6:46:40

Rita
ringen
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar een origineel karretje of diertje wat mijn bruidsmeisje zou kunnen verder duwen en waar de ringen aan of in kunnen. Het is eigenlijk ook bedoeld om echt steun te geven bij het stappen. Mijn bruidskindje is drie maar...
Ideeën Reacties: 5 24-3-2009 22:57:53

An
bruidswagen rolls royce
hallo weet er iemand waar je tegen een redelijke prijs een rolls royce oldtimer kan huren?of misschien al een leuk adres weet waar we ook andere bruidswagens kunnen huren? liefst regio Vlaams-Brabant of Limburg...dankjewel!
Ceremonie Reacties: 3 24-3-2009 21:54:01

Eveline
Xantippe
Heeft er iemand ervaring met Xantippe in Brugge voor het opsteken van je haar?Is het duur?Groetjes,Eveline
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 24-3-2009 21:52:23

Maren
Audi suite-wagens gezocht regio Bilzen
Hoi iedereen! Wij zijn nog op zoek naar drie audi's voor ons huwelijk op 29/08. Van ongeveer 11u tot 17u30. Sara, als je dit leest, wil je me dan even een mailtje sturen naar maren_8@hotmail.com, want ik heb je gegevens niet. Anders vraag ik je tel.n...
Ceremonie Reacties: 1 24-3-2009 21:34:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...