Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Zuid-Afrika als thema op avondfeest
Heeft er iemand originele ideeën rond het thema "zuid-Afrika" voor het avondfeest? Als huwelijksreis maken we een rondreis in ZA. Tips rond versiering op tafel, naamafroeping, liedjes... zijn allemaal welkom! Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 2 23-3-2009 20:13:17

Petra
tekst uitnodiging
Wij zijn op 20 maart in alle stilte getrouwd, maar willen nog wel een party doen.Kan iemand mij helpen met een originele tekst voor de uitnodiging,ik heb wel al 'In alle stilte getrouwd, maar metveel volume zullen we het vieren' en dan zit ik zo wat ...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-3-2009 17:41:58

Nathalie
Draaiboek
Hey iedereen,Heeft er iemand een goed voorbeeld van hoe een draaiboek er kan of moet uitzien? Je zou mij goed vooruit helpen.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 23-3-2009 16:26:28

Nadia
1ste pas trouwjurk..
hallo allemaal,Ik wou dit even met jullie delen, ik heb zaterdag mijn eerste pas gehad en mijn kleed was nog steeds zo mooi... Ze is gewoon prachtig ! Nog een klein maandje & ik mag gaan voor de 2de pas :-) Groetjes, nadia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-3-2009 15:12:42

Chantal
Verhuur Ceremoniekledij Heren
Ik had graag de kostuums van de suite voor de heren gaan huren. Maar waar hebben ze een grote mooie keuze aan kostuums te huur voor mannen? Regio Oost-Vlaanderen!Groetjes,Chantal!x
Kledij - Suite Reacties: 11 23-3-2009 14:21:17

Sophie
ervaring met Card XL.be of Paper wish
Heeft er iemand ervaring met het drukwerk van Card XL of Paper wish? Ik zou deze nemen omdat het goedkoper is dan bij een drukker.Je moet die tekst in een kadertje intikken, maar hoe zie je dan iets van de lay out.groetjessophie
Andere Reacties: 1 23-3-2009 14:15:41

jessy
brouwershof
hey medebruidjeswij trouwen eind juli en de feest gaat door int brouwershof in affligem.Iemand al feesten daar bijgewoont, of geeft er daar binnenkort ook eentje.Graag jullie mening of alle weetjes,dikke merci!!!!!!!jessy
Andere Reacties: 7 23-3-2009 13:51:45

magali
verhuur west-vlaanderen
hallo,iemand een goede tip waar mijn ventje zijn trouwkostuum kan huren en de rest van de suite... (zo'n 7 personen)we hebben reeds gebeld naar labaere(zottegem), maar dit is toch wel redelijk ver voor ons, aangezien je de dag nadien onmiddellijk de ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 23-3-2009 13:35:34

Frederic
ACTIE REPORTAGE: Gratis sfeeropnames
Hallo,momenteel loopt er een actie in ons Reportage DVD-pakket. Bij een digitale fotoreportage (met of zonder digitaal album) leveren we naast de 15O geselecteerde kwaliteitsfoto's (zwart-wit en kleur, geoptimaliseerd voor druk en mogelijk tot 21Mega...
Fotografie Reacties: 7 23-3-2009 12:23:53

Ellen
Trouwkleed met afneembare sleep
Hallo iedereen!Volgend jaar gaan we eindelijk trouwen en ik ben op zoek naar een trouwkleed met afneembare sleep of een kort trouwkleed met sleep (dus je ziet de benen vooraan maar niet achteraan). Het enigste merk tot hier tot dat ik op internet vin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-3-2009 12:14:12

Mieke
locaties regio Kortrijk
Ik trouw op 15 mei...dus niet zo heel lang meer. Maar ik ben nog op zoek naar mooie locaties voor de foto's. We trouwen in Zwevegem, dus bij voorkeur in de buurt. Ik dacht aan de oude gebouwen van Koramic, maar ze zijn niet meer toegankelijk. Spijtig...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 23-3-2009 12:12:20

Mieke
juwelen regio Kortrijk
hallo,15 mei is D-day...Maar ik heb nog geen juwelen. Veel budget voor juwelen heb ik niet (en veel tijd ook niet meer). Zijn er mensen die mij tips kunnen geven waar ik juwelen kan kopen die prijsvriendelijk zijn. Ik ben van de regio Kortrijk.Mieke ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-3-2009 12:10:53

Frederic
Fotolocatie regio Grimbergen
Hallo,ik ben op zoek naar een locatie in regio Grimbergen (bij Strombeek-Bever) voor een huwelijksshoot. Dit zoeken we zoal : industrieel, architectuur, grafitti, gebouwen, perspectiefmogelijkheden...Groeten,Frederic VanwalleghemFotograafhttp://www.f...
Fotografie Reacties: 3 23-3-2009 11:57:07

marijke
bruidschoentjes princesse te koop
Hej hej, Ik heb bruidschoentjes van Princesse gekregen van mijn moeder (zonder hakje, heel comfortabele elegante platte schoentjes), maar helaas zijn ze een half maatje te groot voor mij. Ze zijn maat 40,5 en spiksplinternieuw. Wie ze hebben wilt, ma...
Andere Reacties: 3 23-3-2009 11:48:42

dominique
iemand die alles klaarzet?!
Hoi iedereen,wij geven een trouwfuif. Toch heb ik iemand nodig die alles zo wat in goede banen kan/wil leiden. Ik had daarom aan een nichtje van mij gedacht. Maar zij zou nu graag weten wat ze allemaal moet doen dan. Dit is wat ik al in gedachten had...
Andere Reacties: 7 23-3-2009 11:38:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...