Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
Kleedje bruidsmeisje (1jr - 1.5jr)
Jurkje in cremekleur dat onze dochter droeg op onze trouwdag. Slechts enkele uren gedragen. Afgewerkt met voile en lintjes op de rug. Voile cache coeur om geheel af te maken Maat 80-86 Nieuwprijs: 150€http://www.kapaza.be/detail/15791352/Vraagp...
Kledij - Suite Reacties: 5 22-3-2009 14:01:59

marina
Schieting
Hoi,Ikzelf ben van Limburg en mijn vriend van het Antwerpse. Om dit wat extra in de verf te zetten hadden we graag een schieting gedaan. Dit is totaal onbekend in mijn streek en dus hebben we ook nog geen "kanonnetje" gevonden.Heeft iemand...
Andere Reacties: 1 22-3-2009 13:04:25

K
Versiering kerk?
Hallo allemaal Had eens een vraagje ivm de versiering van de kerk. Wij trouwen op 2 mei en weten niet goed wat er zoal gedaan wordt aan versiering id kerk. We dachten zelf al aan een altaarstuk maar meer inspiratie hebben we niet. Wat wordt er zoal g...
Ideeën Reacties: 4 22-3-2009 12:10:03

Greet
Feestzaal omgeving Vilvoorde
Hoike,Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Vilvoorde.Liefst met een hotel erbij, want de families komen uit heel Vlaanderen.Kan jij ons helpen?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-3-2009 12:06:20

Dieter
Ceremoniemeester: Freddy Vandevoorde
Beste trouwers,Graag hadden wij vernomen of iemand ervaring heeft met Freddy Vandevoorde (Sint-Niklaas) als ceremoniemeester? Alle reacties zijn welkom.Veel succes met jullie huwelijk alvast!
Ceremonie Reacties: 1 22-3-2009 11:39:29

sylvie
regio west - vlaanderen /Gelnagels aan huis " lente actie's "
NAIL ARTE SYlVIEProfessioneel nagelstyliste, met ruim 6j ervaring,* Ik ben nagelstyliste aan huis. Dus je hoeft je niet te verplaatsenen/of een babysit te regelen, ik kom graag bij je thuis.* Voor afspraak : 0497 / 99 99 61* Email : nail-arte-sylvie@...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 22-3-2009 10:37:38

vanessa
witte loper - prijs - makkelijk zelf plaatsen aan trappen kerk?
zijn er onder jullie die een witte loper gebruikt/gekocht hebbenzoja, hoeveel hebben jullie ervoor betaald en waar?en ging dit makkelijk om te plaatsen aan de trappen?
Andere Reacties: 2 22-3-2009 10:07:59

Marie
volgorde taart/openingsdans/weggooien boeket
dag iedereen!!Ik heb een vraagje. hoe regelen jullie het dessert en avondfeest... hiermee bedoel ik wanneer doen jullie de aansnijden taart-dessertenbuffet/openingsdans/weggooien boeket/. In welke volgorde en wanneer??Groetjes
Andere Reacties: 3 22-3-2009 9:46:10

Leen
aanwezigheid viering
Hallo, wij trouwen niet voor de kerk, maar geven een viering in de zaal waar ook ons feest doorgaat. in de uitnodiging willen we dan ook vragen of ze, naast de bevestiging van hun aanwezigheid op het feest, ook willen doorgeven of ze op de viering zu...
Uitnodigingen Reacties: 3 22-3-2009 9:11:58

Imke
Domme Vraag???
Hey medebruidjes, Binnen 13 dagen is het zover voor mij. Ik ben op dit moment de dagindeling aan het opstellen (met opmerkingen voor de ceremoniemeesteres). Maar ik stootte voor een paar vragen i.v.m. het gebeuren in de kerk. Normaal gezien gaan eers...
Andere Reacties: 5 22-3-2009 9:02:09

Katrien
student fotografie of videografie gezocht
HalloOnze fotograaf blijft slechts tot na het diner om foto's te nemen. Dit betekent geen foto's/beelden van de receptie + dansfeest.Daarom zoeken wij nog een student fotografie en/of videografie die voor ons foto's en/of een film wil maken vanaf 19u...
Video Reacties: 1 21-3-2009 21:30:38

Katrien
kostuum = duur!
Hallo lieve bruidjesVandaag ben ik met mijn zus al eens gaan uitkijken naar een kostuum voor 't ventje.Ben echt verschoten van de prijzen zeg!Een Hugo Boss-kostuum kost gemid. 700 EUR (broek + vest). Een Cosmo (mijn favoriet) kost al tegen de 1000 EU...
Kledij - Bruidegom Reacties: 24 21-3-2009 20:52:53

ellen
28 maart 2009 wordt de dag van mijn leven
Volgende week is het eindelijk zo ver... en nu begint het enorm spannend te worden!!!!!! kriebels kriebels kriebels
Andere Reacties: 4 21-3-2009 17:28:44

j
Ter Heyde Gooik
Heeft iemand meer informatie over Ter Heyde?Reacties?
Andere Reacties: 2 21-3-2009 15:40:25

Tine
Wat met familie tussen kerk en eerste receptie?
Ik zit met een praktische vraag: mijn moeder beweert dat het de gewoonte is om tussen de kerk en de eerste receptie de dichte familie al iets kleins te eten te geven terwijl ze wachten.Hoe vullen jullie die periode op?
Voorbereiding Reacties: 9 21-3-2009 15:12:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...