Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Live muziek voor onze misviering - Essen Regio Antwerpen
Hoi,Wij zijn op zoek naar een zanger of zangeres die tijdens onze misviering enkele nummers kan zingen. Heeft iemand hier ervaring mee en kunnen jullie ons de gegevens bezorgen?Alvast bedankt voor alle hulp,Stéphanie
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 15-1-2010 14:02:42

Sabrina
bruidsmake-up en haar!!!!!
Ik ben op zoek naar iemand die mijn bruidsmake-up kan doen en mijn haar. Regio sint niklaas Antwerpen
Verzorging - Make-Up Reacties: 13 15-1-2010 13:47:19

Melissa
Aulnenhof Walshoutem
Dag iedereenGraag had ik geweten of er reeds iemand een huwelijksfeest heeft gedaan of meegemaakt in het Aulnenhof in Walshoutem. Zelf zijn we er prijs gaan vragen en de locatie eens gaan bekijken en we overwegen toch om ons feest daar vast te leggen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-1-2010 13:39:13

Kathleen
huwelijksreis ligt vast
Hoi allemaal,Sinds enkele dagen ligt onze huwelijksreis vast. We gaan een weekje op cruise naar de Noorse fjorden. Zijn er nog onder jullie die niet opteren voor de traditionele bestemmingen zoals Bali, Amerika, ed.?Kathleen
Huwelijksreis Reacties: 7 15-1-2010 13:22:34

liesbeth
sleep of niet?
Beste bruidjes,Ik moet binnekort gaan voor mijn eerste pas. Nu heeft mijn kleedje een zeer lange sleep, en ik vond dit wel heel mooi. Maar mijn zus zei me dat ik dit zeker niet moest doen, dat dit echt een dikke ellende is op de trouwdag. ( Zij had n...
Andere Reacties: 12 15-1-2010 13:20:30

lindsey
03/07/2010
Zijn er die trouwen de 3 juli ?Onze zaal is al meer dan een jaar geboekt en begin het wat lang vinden.Lindsey
Andere Reacties: 3 15-1-2010 12:43:23

Debra
Tekst Save the Date-kaartjes
Hallo mede-bruidjes,ik ben begonnen met onze Save the date kaartjesNu ben ik op zoek naar een leuk kort tekstje om erbij te zetten.Kunnen jullie mij daarbij helpen aub?alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 8 15-1-2010 12:38:56

Nathalie
Huwelijksreis - Zuid-Afrika
Hallo,zijn er onder jullie van plan om op huwelijksreis te gaan naar Zuid-Afrika of geweest? Met welke touroperator gaan jullie? In welke periode gaan jullie? Hebben jullie tips?Groetjes Nathalie04/09/2010
Huwelijksreis Reacties: 7 15-1-2010 12:21:53

Cedric
Salons Den Oesterput Wevelgem
Hallo iedereen.Wij hebben een optie genomen op Den Oesterput in Wevelgem. Heeft er iemand ervaring met trouwfeesten daar? Bediening? Eten? Zaalinkleding? Alle reacties zijn welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-1-2010 11:30:36

Stéphanie
Turkije of Egypte
Hoi bruijes Wij trouwen 24 april en zouden graag voor het eerst in ons leven een reisje maken. Op 26 april zouden we vertrekken. Het is voor 4 nachtjes omdat ik mijn kindjes nog nooit langer dan 1 nacht heb achter gelaten. Maar nu zitten we te twij...
Andere Reacties: 11 15-1-2010 11:26:56

Dorien
Wat op menu buiten menu zelf?
Hellow yall!Eventjes een vraagje...Zetten jullie buiten de menu nog iets anders op het menukaartje?Zo ja, wat zetten jullie er dan nog op?Tnx! Dorien09.07.10
Andere Reacties: 6 15-1-2010 11:12:29

Annick
kapper aan huis Herzele/Zottegem
hey,OP 4/6/2010 is het zover, de trouw. Ik ben op zoek naar een kapper aan huis regio herzele/zottegem. Iemand enige ervaring in deze regio voor een goede kapper?
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 15-1-2010 11:00:50

Kelly
Zelfgemaakte bruidsjuwelen?
Hoi Bruidjes,Onlangs vond ik hier een berichtje over een nederlandse die een website heeft met zelfgemaakte bruidsjuwelen. Ze zagen er prachtig uit maar nu kan ik de website niet meer vinden. Kan iemand me helpen met haar naam of website?Bedankt,Kell...
Andere Reacties: 3 15-1-2010 9:17:47

ines
De oude melkerij Gits
hallo,Zijn er mensen die ervaring hebben met de zaal "De oude melkerij" Gits? Of mensen die al eens iets horen zeggen hebben over de zaal?wij twijfelen namelijk tussen De oude melkerij of Saint-germain in diksmuide. De zaal in Gits spreekt ...
Locatie Reacties: 4 15-1-2010 9:08:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...