Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annina
wat is redelijke prijs fotograaf
Ik schrik van de offertes die ik soms binnen krijg. rond welke prijs is het redelijk?wij willen graag een hele dag foto's tot even na de openingsdans, een fotosessie ook, een album en een DVD...wat betaalden jullie?
Fotografie Reacties: 13 16-1-2010 19:56:42

Lieve
gezocht openingsliedje in duet vorm
Hallo allemaal,Graag had ik als openingsdans een liedje gehad in duet vorm.Bijvoorbeeld Shania Twain en Bryan Adams: from this moment onDit is echt een prachtig nummer, maar helaas hebben al een aantal vrienden van ons dit nummer vorig jaar gekozen.E...
Openingsdans Reacties: 7 16-1-2010 19:37:58

Sanne
Cadeau'tje bruidskindje
Heeft er iemand originele ideeën voor een cadeau'tje voor een bruidskindje van 6 jaar? In het shoppingcenter van Wijnegem heb ik al gezien dat je zelf beren kunt laten samenstellen met bv. een trouwjurkje aan. Maar leukere ideetjes zijn steeds w...
Ideeën Reacties: 4 16-1-2010 18:16:55

Sanne
Misboekje nieten + voorblad
Ons misboekje is volledig klaar maar enkel het voorblad (dus voor-en achterkant) krijg ik maar niet klaar. Op de voorkant heb ik onze namen vermeld met de datum en foto's en op de achterkant een gedichtje. Ik heb deze in Word aangemaakt en dit verdee...
Religie Reacties: 6 16-1-2010 18:08:22

Leen
Gezocht : kapper Brugge
Beste medebruidjes en -gommetjes,wie kent een toffe kapper/kapster in Brugge aub ? Moet geen beroemdheid zijn, gewoon iemand die zijn/haar vak goed kent en handig is met de krultang. Wie kan mij zo iemand aanraden ? Buurt van de Langestraat.Bedankt o...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 16-1-2010 17:42:19

Roos
alternatieve locatie regio gent
Hey, We willen graag trouwen, maar al de poeha er rond achterwege laten. We zijn op zoek naar een leuke locatie voor een dansfeest/fuif in de regio Gent voor 300 mensen. Een schuur/grote loods of alternatieve locatie heeft onze voorkeur. Alle ideetje...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-1-2010 16:18:24

Evy
schoenen
Dag bruidjes,vandaag heb ik eindelijk m'n schoenen gevonden. Ik wilde geen echte trouwschoenen maar om nu nog witte schoenen te vinden was echt een ramp. Maar in Roeselare heb ik ze dan eindelijk gevonden!K'zat er al mee in want over 3 weken heb ik d...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 16-1-2010 15:56:21

Evy
schoenen
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-1-2010 15:53:59

Evi
Tekst op je uitnodiging
Hey mede-bruidjes! Please help me ik krijg mijn tekst maar niet goed! Wat hebben jullie op je uitnodiging staan? Zo ver ben ik al geraakt:XXXX YYYY& XXXX & YYY Kondigen het huwelijk aan van: Evi & SteveZij in jurk, hij in pak...
Uitnodigingen Reacties: 7 16-1-2010 14:42:48

natacha
foto's projecteren op feest
hoi bruidjes,ik ben vollop bezig met allerlei voorbereidingen. nu we zouden graag tijdens het feest foto's projecteren van toen we klein waren, nu en de geboorte van de kids met aanvullen foto's van ons gezin nu.heeft er dit al iemand gedaan tijdens ...
Ideeën Reacties: 9 16-1-2010 13:47:40

Jennifer
tiara erover voor trouw??
is een tiara erover voor je trouw, of mag je je op deze dag eens gedragen als een prinses zonder dat mensen denken, kijk die nu ... :s
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 16-1-2010 13:10:00

Mandy
Huwelijksvoorbereiding 24 januari - Oude Abdij Drongen
Zijn er nog koppels die volgende week naar de huwelijksvoorbereiding gaan in de Oude Abdij van Drongen??
Voorbereiding Reacties: 2 16-1-2010 13:05:26

Andrea
Kapster aan huis regio Gent 29 mei
Hey, weet er iemand een goede kapster/kapper aan huis regio gent? merci
Andere Reacties: 1 16-1-2010 12:50:51

Jennifer
schikking trouwdag :s
hallo iedereen, ik moet binnenkort bij de gemeente het gewenste uur vastleggen, nu ben ik er nog niet goed uit. Stel dat ik om 13uur voor de gemeente zou trouwen, en om 14uur voor de kerk (is een slop van 1uur veel als je weet dat ik er een 15min ove...
Andere Reacties: 6 16-1-2010 12:27:40

nathalie
Dilemm
Hallo,Ik weet even niet meer wat kiezen..We zijn gisteren naar de trowubeurs geweest in Kortrijk,daar stond een koppel die trouwjurken op maat maak volledig je einge smaak en inbrenk en samen ga je de stoffen en al gaan kopen..Je kan gerust met een f...
Andere Reacties: 0 16-1-2010 8:31:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...