Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
De Feestbus
Dag bruidjes!Vandaag zijn we naar de trouw beurs geweest in Kortrijk en daar hebben we onze fotograaf reeds vastgelegd.De zaal lag al vast en de dj ook.We zijn uitleg gaan vragen bij De Feestbus, vroeger heette dat Het Cloosterhof.Hebben hier al mens...
Ceremonie Reacties: 5 17-1-2010 21:36:30

Ellen
help raad over kleurverschil kleding bruid en bruidegom en bruidskindjes??
Hey bruidjes;Ik zit even met een vraagje. Wij hebben vandaag de kleedjes voor ons bruidsmeisje (ons dochtertje) en ons bruidsjongentje (ons neefje) gaan kopen. Ik had een stukje stof van de kleur van mijn trouwkleed bij, dit is champagnekleur. Mijn v...
Andere Reacties: 4 17-1-2010 21:06:42

Dorine
Fotoreports Zonhoven
Hallo, Wij waren gisteren op wedding 2010 in Hasselt. We vonden Fotoreports van Zonhoven wel goede albums hebben. Prijs kwaliteit leek ons ook heel goed. Heeft er iemand ervaring met hen? Groetjes Dorine
Fotografie Reacties: 1 17-1-2010 18:23:51

Debra
Tweedehands of huren regio O-Vl?
Kent iemand een winkel waar je tweedehandsjurken kan kopen of huren regio Aalst-Wetteren-Zottegem?
Andere Reacties: 7 17-1-2010 17:26:28

Debra
Bellenblazers waar kopen?
Waar kan ik bellenblazers kopen voor na de trouw? Hebben ze die bij AVA?Bedankt!
Andere Reacties: 9 17-1-2010 17:19:53

Jennifer
liedje
dag iedereen, ik zit met een probleempje alle ja .. mijn vriend is zo niet voor al die mellige liedjes die je normaal draait voor je openingsdans, hij meer een metallica fan en zo van die soft rock liedjes,.. heeft er iemand een idee hoe ik dit toch ...
Openingsdans Reacties: 5 17-1-2010 16:44:56

Debra
Wegwerpcamera's waar kopen
Wij willen graag wegwerpcamera's op de tafels zetten voor tijdens het feest.Weet iemand waar ik ze voordelig kan aankopen?
Andere Reacties: 12 17-1-2010 16:31:09

Debra
Leuke site gevonden!
http://www.trouwartikelen.nlHeb deze site net gevonden en er staan echt leuke dingen tussen voor een redelijke prijs!Vraagje: klopt het dat rijst gooien niet meer gebruikelijk is?
Andere Reacties: 6 17-1-2010 16:29:34

Jennifer
suitekledij
Voor mijn aanstaande bruidsmeisjes.. dat zijn mijn zussen 26 en 20, ben ik op zoek naar suitekledij, die qua prijs ook niet te overdreven zijn. zijn er mensen die goede adressen kunnen meedelen, het mag ook gehuurd zijn. Groetjes xxx
Kledij - Suite Reacties: 6 17-1-2010 15:50:27

Steven
getrouwde bruidsparen gezocht
Wij zijn op zoek naar goed uitziende (pasgetrouwde) bruidsparen die graag eens voor onze lens willen staan. We willen namelijk mooie fashionachtige foto's maken van mooie mensen in bruidskleding. Een perfecte kans om die speciale jurk dus nog eens aa...
Fotografie Reacties: 15 17-1-2010 15:40:41

nancy
Outlet, tweedehands winkel
Hallo, ken er iemand een outlet winkel,eventueel waar ze tweedehands trouwjurken of suite kleren verkopen/ verhuren? Heeft er iemand hier ervaring in?
Andere Reacties: 8 17-1-2010 15:20:24

Debra
Hoe enveloppen schrijven??
Hallo bruidjes,Ik had een vraagje ivm de enveloppen. Op welke manier schrijven jullie de namen?Dhr.Mark en Mvr.Cindy Claes-Vermeulen ofDhr. en Mevr. Claes-Vermeulen ofDhr. Mark Claes en Mevr. Cindy VermeulenAlvast bedankt voor jullie antwoorden, want...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-1-2010 15:18:13

nancy
Fotograaf voor omgeving Tienen, Diest,Leuven
Hallo, we trouwen op 7 augustus 2010, we zoeken nog naar een budgetvriendelijke fotograaf. We trouwen enkel voor de kerk die dag. Hij/zij zou de voorbereidingen, de kerk, en de locaties eventueel meer fotograferen. We hebben al een jaar geleden fotog...
Andere Reacties: 5 17-1-2010 15:16:55

Annelies
Waar gastenboek kopen?
Wij zijn al gaan kijken in het bruidsparadijs en AVA, maar vonden nergens iets mooi.Waar kochten jullie je gastenboek?
Andere Reacties: 4 17-1-2010 14:46:15

inge
Feestzaal omgeving Mol
Hallo allemaal,Wij trouwen dit jaar op 20 augustus,en we zijn nog op zoek naar een zaal.We willen een leuk feest waar niet zoveel gezeten wordt, dus liefst met hapjes of tapas,....Of een zaal met een aparte traiteur. (ongeveer 100 personen)groetjes,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-1-2010 14:33:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...