Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
Nog vele spulletjes te koop!!
Hierbij een nieuwe link van de trouwspullen die ik verkoop na onze geweldige dag!! Velen nieuw en niet gebruikt!! Neem zeker eens een kijkje en stuur maar een mailtje bij extra vragen. Opsturen kan via de post, kiala of af te halen in Turnhout.. Gr...
Voorbereiding Reacties: 0 10-10-2012 23:39:50

Fiona
Droomjurk
Beste allemaal, Ik heb zelf een idee over hoe het ontwerp van mijn droomjurk ongeveer zou moeten zijn maar heb geen idee waar ik deze zou kunnen laten maken. Ik zoek daarom een plaats (bij voorkeur ergens in Zuid Holland) waar dit mogelijk is. Ieman...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-10-2012 22:42:24

Mieke
Kostuumpjes voor de bruidskindjes
Hy iedereen,  Wij willen onze bruidskindjes (misschien) graag in zo'n mini-bruidspaarpakjes kleden. Het hangt wat af van de prijs. De jurkjes voor de meisjes zou ik eventueel in Rijsel kopen, je kan er leuke jurkjes vinden voor zo'n 30 euro. di...
Kledij - Suite Reacties: 6 10-10-2012 21:57:05

Lore
Plaatjes Save the date
Op Etsy kan je plaatjes vinden met bv. Save The Date, Thank You, Here comes your Bride. Heeft iemand een idee waar je dit in Vlaanderen kan kopen ? Want met verzendkosten uit Europa of Amerika worden deze plaatjes erg prijzig. Groetjes Lore
Ideeën Reacties: 1 10-10-2012 21:10:42

Kim
even mijn vreugde delen ...
Vandaag voor de eerste maal trouwjurken gaan passen. Ik ben bij Linea Lin in Lochristi geweest en ik moet zeggen dat ik héel tevreden ben met de service. Ze luisterde echt naar wat ik wilde, hing de jurken telkens op zij voor mij en hielp mij d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-10-2012 19:28:42

els
Twijfels over trouwkleed
hallo ik ben vorige week opnieuw gaan kijken voor een trouwkleed. Ik had voor de nieuwe collectie er was al een gekozen en voorschot enzo betaald. Nadien begon ik zo hard te twijfelen en heb ik de winkel gecontacteerd en ben ik vorige week opnieuw g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 10-10-2012 19:21:27

anke
Save the date kaartje
Hallo, Wij trouwen dus op 24-05-2014, in For het boekje For lovers heb ik gelezen dat wanneer je trouwt in mei of juni of populaire feestmaanden, wat in ons het geval is mei (met de communie's), dat je best een save the date kaartje maakt en dit al ...
Uitnodigingen Reacties: 13 10-10-2012 18:32:04

Katrien
Trouwbeurs Genk
Weet iemand waar vrijkaarten te vinden zijn voor deze trouwbeurs? :-)
Ideeën Reacties: 9 10-10-2012 17:44:47

Sybil
Gezocht: ceremoniemeester regio Eeklo - Gent
Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Iemand aanbevelingen?
Ceremonie Reacties: 5 10-10-2012 16:43:58

Marieke
Gratis tickets trouwbeurs Leuven
Hallo Weet er iemand of er gratis tickets te krijgen zijn voor de trouwburs in leuven het weekend van 24 November? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 10-10-2012 16:38:08

Ina
Wat vinden jullie van de uitnodigingen?
Graag jullie Mening? Vanaf het moment dat ik je zag dacht ik: jij hoort bij mij toen kwam er steeds van dag tot dag een beetje liefde bijIna & Jeroengaan trouwen op 31 augustus 2013 Ze geven elkaar het Ja-woord om 12u30 in het gemeentehuis va...
Uitnodigingen Reacties: 9 10-10-2012 16:27:50

caroline
suite kledij maatje meer
Hoi iedereen, Kennen jullie een paar leuke adresjes waar je mooie suite jurken kan vinden voor een grotere maat? Liefst ook onder de €400. Of winkels die jurken op maat maken voor dit budget? Al heel erg bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 2 10-10-2012 16:22:12

Silke
Nu ook foto's...
Beste bruidjes, Zoals vele pas getrouwden waarschijnlijk, zit ik echt nog in een "trouwroes". Onze dag was zo prachtig (ondanks de regen) dat ik echt constant mijn vreugde, filmpjes, foto's wil delen met de hele wereld! Maar nergens zijn de mensen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 27 10-10-2012 15:38:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...