Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

christel
vooravond huwelijk
morgen is het aan onze beurt nu begint het toch spannend te worden ze en als je die weerberichten hoort amai maar ja da mag onze dag nie verpesten het zal een lang nachtje worden veel succes aan de andere bruidjes en gommen morgen
Homohuwelijk Reacties: 8 12-10-2012 21:20:49

Noortje
Bruidsjurk Maggie Sottero "Deana" maat 42 te koop
Lieve bruidjes, Onze mooiste dag zit er al enkele maanden op en ik heb besloten om mijn bruidsjapon te koop aan te bieden. Het gaat om een jurk (maat 42 ) van Maggie Sottero model Deana, gekocht bij de Honeymoonshop in Rotterdam. Voor foto's ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-10-2012 19:49:01

Joke
Twijfel bij DE jurk! Help!?
Heey mede-bruidjes, gisteren dacht ik DE jurk gevonden te hebben maar nu begin ik op eens te twijfelen! De jurk is van VeraBride en heeft zo een hele 'grote rok met rushes' (ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..). Nu zag ik bij Divina Sposa d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-10-2012 17:45:39

marijke
HELP - van welke collectie kleedje
Zijn er hier echte collectie kenners? Ik heb een kleedje gezien en ik ben er helemaal verliefd op, maar het is in een winkel op bijna 2u30 van mij rijden... dus wel erg ver. Nu zou ik graag te weten willen komen van welke collectie het is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 12-10-2012 16:37:27

tina
OHHHHH SO IN LOVE WITH THE DRESS....
Heb na 7 winkels te hebben gedaan eindelijk men kleedje gevonden....gistereavond terug geweest om te bestellen en maten laten nemen en binnen een week of 11 is het daar....ben zooooooo blij,dit was het enige kleed waarvan ik traantjes in men ogen kre...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-10-2012 15:22:02

lore
vliegende pastoor
heykes, heeft er iemand van jullie ervaring met "de vliegende pastoors"? zoja, hoe was dit dan? groetjes
Ceremonie Reacties: 11 12-10-2012 15:19:24

Peggy
Fotograaf voor een paar uurtjes
Hallo, Wij doen enkel een burgerlijk huwelijk en daarna een receptie met walking lunch en bruidstaart. Dit duurt van 12 u tot 18 uur. We zijn op zoek naar een fotograaf om foto's te nemen van ons huwelijken ons feestje, dus geen fotoshoot van ons...
Fotografie Reacties: 11 12-10-2012 14:45:40

lore
kadobonnen
hallo allemaal, wij hebben bij de huwelijksbeurs kortings bonnen gekregen van koonings bruidsmode. ik heb 2 bonnen voor 150€ voor een trouwjapon nog 2 bonnen  voor 100 € voor (bruids) herenkostuum en nog 1 bon voor 100...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-10-2012 12:45:41

Katrien
Make up & Kapsel
Ben op zoek naar iemand die mijn make up en haar komt doen aan huis te Lebbeke op onze trouwdag, eerst zou er gewoon 2 vriendinnen komen van mijn schoonzus die kapster en sminken doen, ma nu heb ik zo ne droom gehad ;) da ik er op mijne trouwdag ston...
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2012 12:34:49

iris
welke kleuren
Wij trouwen volgend jaar en hebben een zaaltje gehuurd , Nu vraag ik mij af ,de kleuren voor de zaal hoe kies je die?? Dan bedoel ik ermee ,mijn zus bv zegt dat ik rekening moet houden met de kleur van de uitnodigingen,de andere zegt kleuren van het ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-10-2012 12:34:25

Tina
Waaahhhh... volgende week eerste keer trouwjurken kiezen
Ik heb volgende week mijn eerste afspraak bij een trouwwinkel om kledij te gaan passen, ik ga met mijn getuige en nog een vriendin. Ik weet totaal niet wat te verwachten ervan... Ik heb al in hun aanbod gaan kijken en de merken die ze verdelen en heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-10-2012 12:32:01

valerie
verstand van leven
hallo! Wij zouden graag een kleine receptie/feest geven maar niet in een reeds vast kader. Daarom is ons oog gevallen op verstand van leven in Horebeke. Heeft iemand daar al ervaring mee?  En als je een zaal gaat bekijken nu, heb je dan nog vee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-10-2012 12:18:02

Dorien
HULP bij viering
Hallo, Zou iemand zijn boekje van een alternatieve viering willen doormailen naar mij? Want heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen.... :( Alvast bedankt dorien_vandegaer@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2012 11:17:47

Vanessa
opendeurcondities?
Hallo bruidjes Ik ga morgen een bruidsjurk gaan kiezen (excited!!!! :-)) Nu vroeg ik mij af of ik korting zou kunnen vragen indien ik mijn droomjurk zou vinden? Dit met het oog op de opendeurdagen die veel bruidswinkels binnenkort houden... Zijn er ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-10-2012 9:46:18

Silvie
Satijnen strikken...help!
Hallo, Omdat ik vanalles in wit en rood heb gekozen voor onze wintertrouw heb ik uit de Belarto collectie een witte kaart met rood lint laten drukken. http://www.belarto.be/trouwkaarten/cards/kaarten/Barok%20met%20geschepte%20rand-8429.html?www=0&c=...
Uitnodigingen Reacties: 1 11-10-2012 23:44:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...