Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Collectie Ladybird Antwerpen
Weet er iemand waar ze de collectie van Ladybird verkopen (omgeving Antwerpen)?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-10-2012 21:54:59

Guinevere
Wat steken we in de bedankingsdoosjes?
Hey brides to be ! Met dit slechte weer ben ik volop bezig met kleine voorbereidingen voor onze grote dag. Zo heb ik de plaatsnamen aan tafel al in orde gebracht. Het was wat prustwerk om de naamkaartjes met een lintje aan de mini-groene appelt...
Ideeën Reacties: 8 13-10-2012 18:22:50

ineke
trouwjurk gevonden
vandaag gaan kijken voor een trouwjurk heb 1 trouwwinkel gedaan 5 jurken gepast en DE JURK gevonden super blij met nog 258 dagen op de teller al heel wat gedaan vervoer OK jurk OK zaal OK dj OK getuigen OK
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-10-2012 17:10:38

Kim
Bruidsmake-up omgeving Hasselt
Hallo, Ik ben nog op zoek naar iemand die aan huis komt voor de bruidsmake-up. Ik heb namelijk een vaste kapper, maar die doet geen make-up. Iemand goede ervaringen met een visagiste regio Hasselt? Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 13-10-2012 16:07:38

Marianca
Gezocht: Bruidspaar stagebruiloft Weddingplanner
Bruidspaar gezocht:Gaat u volgend jaar trouwen of kent u iemand die in het huwelijksbootje gaat, dan kunt u mij misschien helpen. Ik ben de opleiding professioneel wedding planner aan het volgen en moet hier een stagebruiloft voor lopen. Ik ben ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-10-2012 15:25:42

Regis
Carelshof
Dag allemaal, Charlotte en ikzelf zullen op 6 juli trouwen. We zochten een feestzaal, en vonden vrij snel één in Sint-Amandsberg, het Carelshof. We gingen er langs en besloten een optie te nemen, tot we het menu konden proeven. Sindsdien h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2012 14:52:09

Wendy
wensballonnen
Hallo, Op 1 december treden we in het huwelijksbootje. Onze viering zouden we graag afsluiten met ballonnen of wensballonnen (wenslampionnen). We denken eigenlijk dat wenslampionnen een mooier effefct gaan hebben als we ze gaan oplaten daar de donk...
Ceremonie Reacties: 6 13-10-2012 13:34:35

Veva
Kado van de vriendinnen gekregen
Gisteren hadden we voor de vrienden ons verlovingsfeestje. Kwamen ze daar toch niet af met een geweldige "kado": blijkbaar is het traditie om alle verzamelde ideeenboeken door te geven aan de volgende die trouwt, dus ik heb nu een grote collectie bru...
Voorbereiding Reacties: 3 13-10-2012 13:30:03

Ruth
Ervaring DJ Fonteinhof
Dag allemaal, heeft iemand van jullie ervaringen met de vaste DJ van feestzaal het fonteinhof? Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 13-10-2012 13:14:24

sarah
beerschot
hallo, Heel misschien vonden we een zaal (in eerste plaats voor dienst en receptie) namelijk trouwen op den beerschot. Nu vroeg ik me af of iemand van jullie ervaring heeft met deze zaal en ook prijzen en foto's ben ik benieuwd naar ;) Goetjes sara...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2012 11:37:01

Lynn
Maartse bruidjes
Hoi, een vraagje aan de bruidjes voor maart: hoever staan jullie? Ik heb een tijdje niks kunnen doen ( heel druk op het werk en nu moet ik ook nog op zoek naar een andere job omdat ik einde contract ben :( ) en nu ineens besef ik dat het nog maar ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-10-2012 8:19:01

Marlies
Dure kaarsen... Dure alles
Nog 61 dagen, en eindelijk lachen de mensen niet meer met me dat ik steeds maar bezig ben voor de trouw. Steeds meer details raken afgewerkt en krijgen vorm. We hebben woensdag een vergadering gehad met traiteur en zaal om alles te bespreken, wat ook...
Voorbereiding Reacties: 5 13-10-2012 5:46:11

Tineke
Bruidsjurk Nederland
Hoi dames, zijn er onder jullie die weten of de jurken van bijvoorbeeld marylise goedkoper zijn in nederland dan in belgie? Ik zou graag eens naar koonings gaan, maar vroeg me af of er dus een prijsverschil zou zijn.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-10-2012 22:55:10

glynis
trouwkapsel regio gentbrugge
Dag meiden Ik ben opzoek naar een kapster voor mijn trouwkapsel. Mijn huidige kapster wilt dit niet meer doen ze heeft het te druk met kleuren en knippen . Ik vind dit heel spijtig en raar dat een kapster dat niet wilt doen. Dus ben ik ook zoek na...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 12-10-2012 22:01:05

fleur
krijg er maar niet genoeg van :-) foto's
Heb nog keer mijn trouwvideo bekeken en op de mooie momenten op pauze gedrukt en er foto's van gemaakt. Dit is het resultaat: (kan al niet meer wachten op mijn foto's van de fotografe, Wedding by Lily)
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 12-10-2012 21:33:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...