Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
light in the box
Is er iemand die reeds een trouwjurk kocht op de website "lihgt in the box" en die zijn bevindingen met ons wil delen? ikzelf vind het precies allemaal te mooi om waar te kunnen zijn. Supermooie jurken aan te gekke prijzen. Heb eens een galakleedje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-10-2012 15:43:56

Deborah
Tafelschikking - Software
Heykes! Deze vraag is hier misschien al een paar keer gepasseerd, maar ik ben op zoek naar een programma om mijn tafelschikking in te maken... Ik heb reeds 1 gevonden, niet betalend, maar daar kon ik pas 30 gasten in toevoegen... Dus, ik vroeg me ...
Voorbereiding Reacties: 9 14-10-2012 15:29:27

ellen
Dilemma,fuchsia of rood? ik word er gek van....dringend!
Hoi dames! Ik wilde aanvankelijk met rode tinten werken(schoenen,bruidboeketje,de kindjes in het rood...) maar de laatste tijd vind ik dat fuchsia zo mooi en ik heb er al enkele bruidjes mee gezien en ik vind het zooo mooi altijd,dus zou ik alles om...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-10-2012 15:25:16

ellen
Hoi dames! Ik wilde aanvankelijk met rode tinten werken(schoenen,bruidboeketje,de kindjes in het rood...) maar de laatste tijd vind ik dat fuchsia zo mooi en ik heb er al enkele bruidjes mee gezien en ik vind het zooo mooi altijd,dus zou ik alles om...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-10-2012 15:25:15

ellen
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-10-2012 15:25:15

Tabita
Foto's zijn klaar
Hey Bruidjes, onze foto's zijn eindelijk klaar :-) Als jullie nog twijfelen welke fotograaf jullie nemen, zeker eens horen bij Photo4You! http://www.bartvandermeersche.be/wordpress/?p=2282 Groetjes Tabita
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 14-10-2012 14:46:01

Nadia
GROTE WITTE STRIKKEN GEZOCHT
hey iedereen, ik ben op zoek naar grote witte strikken voor de muurdecorie van men feestzaal! heeft er iemand een idee waar ik deze kan kopen? of andere ideetjes voor muurdecoratie? groetjes Nadia
Ideeën Reacties: 3 14-10-2012 12:41:59

Nadia
Sweet Flavours Bruidssmode
hey beste bruidjes, zijn jullie nog op zoek naar een bijzondere bruidsjurk? ik vond mijn droomjurk op de website van Sweet Flavours Bruidsmode! Ze zijn gevestigd in Nederland, je maten worden daar genomen en je wordt er supervriendelijk en gastvrij o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-10-2012 12:36:48

Marlies
Draaiboek
Heeft iemand een voorbeeld van jullie draaiboek van de dag zelf? Of dagen ervoor? Mocht je dit mij eens willen bezorgen: marlies.caulier@hotmail.com Bedankt!!!!
Voorbereiding Reacties: 13 14-10-2012 9:45:31

Severine
Kleed gevonden!!! :D
Hallo, Vorige week zaterdag zijn mijn verloofde en ik naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest. Daar heel veel kleedjes gezien, maar ik zag geen enkele die eruit sprong. Ik begon al door te hebben dat het niet makkelijk ging zijn om hét kleed te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 14-10-2012 8:49:57

Steffy
draaiboek ceremonie
Lieve bruidjes en bruidegommetjes, we hebben gekozen om niet te werken met een ceremoniemeester, de belangrijkste reden is natuurlijk het financiële (zoals bij zovelen denk ik). We hebben wel goede vrienden van mijn ouders gevraagd of zij alles...
Ceremonie Reacties: 5 14-10-2012 8:49:49

Carmen
Oude loods of fabriek
Hallo! Ik vind het heel moeilijk om een binnenplek te vinden voor de foto's. We trouwen in Tervuren, maar ons feest is in Kalmthout. Als het goed weer is kunnen we foto's nemen in het park van Tervuren en aan het Kolonieënpaleis, maar we hebbe...
Fotografie Reacties: 4 13-10-2012 23:34:08

Bo
Het Bruidsparadijs te Merksem + andere adresjes?
Hoi bruidjes! 7 november heb ik een eerste passessie in het Bruidsparadijs te Merksem. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Ikzelf ben van Leuven, hebben jullie nog adresjes waar het zeker de moeite is om eens te gaan kijken? Alvast bedankt voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-10-2012 23:02:03

Bo
Dilemma uitnodigingen
Hoi allemaal, Op 17/08/2013 trouwen wij. We hebben ons lijstje opgesteld wie we er zeker bij willen op ons trouwfeest. Daar wij een grote familie hebben zouden we stoppen bij de neven en nichten. Maar hoe kan je nu op de uitnodiging zetten dat je de...
Uitnodigingen Reacties: 6 13-10-2012 22:36:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...