Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Drukker in Antwerpen
Wij zijn op zoek naar een drukker in het Antwerpse. Ik had er één op de trouwbeurs gezien uit Lier maar die vroeg voor hetgeen wij willen euro 450,- voor 40 uitnodigingen. Daarom wil ik eens verder kijken maar ik vind enkel maar firma's d...
Uitnodigingen Reacties: 6 17-10-2012 20:40:30

Wendy
bedankingstekstje kapper en fotograaf
Op dit moment zijn we het bedankingstekstje aan het schrijven voor op het einde van onze alternatieve viering. We hebben voor iedereen die ons gesteund en geholpen heeft een mooi tekstje geschreven. Enkel zoeken we nog wat inspiratie voor onze kapper...
Ceremonie Reacties: 0 17-10-2012 20:35:19

Debbie
vorderingen :)
Hallo bruidjes, Deze week de trouwringen gekozen en besteld en ik mag ze vrijdag al ophalen woehoew :)! Mijn ventje heeft dankzij een wedstrijden via trouwen.nl een kostuum gewonnen naar keuze en nu zijn ze volop aant kijken om een afspraak in te pl...
Voorbereiding Reacties: 5 17-10-2012 19:39:46

Ilse
Binnen Locatie omgeving Bilzen/Hoeselt/Tongeren
Wie heeft een idee voor een binnen fotolocatie omgeving Bilzen/Hoeselt/Tongeren Genk of hasselt kunnen ook nog maar liefst andere ideeen zoals C-mine genk Alvast bedankt xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 10 17-10-2012 19:37:48

Kim
Twijfels
Hoi bruidjes, Twijfelen jullie soms ook of die ene dag al de centen wel waard is? Ik twijfel absoluut niet aan mijn verloofde maar al dat gedoe voor max 24 uur, ik vind het soms wat veel. En ik ben er dan nog helemaal niet zo erg mee bezig omdat we p...
Voorbereiding Reacties: 13 17-10-2012 19:33:39

Leila
ceremoniewagens
heeft er iemand ideeen ? We dachten aan londense taxi's maar alle bedrijven die we aanschreven zijn al volzet op onze dag :( ook was dit best duur... Heeft er iemand  tips ? 
Ideeën Reacties: 2 17-10-2012 19:13:50

Bryan
Fotograaf
Wij zijn op zoek naar een fotograaf maar zijn er al zoveel tegengekomen dat we het niet meer weten. Veel van diegene die we ontmoeten op beurzen en dergelijke zijn prima, maar we verkiezen iemand waarvan we weten wat voor kwaliteit ze leveren. Wie k...
Fotografie Reacties: 11 17-10-2012 16:47:55

tanja
Gemeente Reserveren
Jeetje bel ik net het stadhuis op en blijkt dat we nog geen datum kunnen reserveren.... AAAAAAAAHHHHHHHH volgens mij word ik gek. Wat blijkt nou, omdat mijn vent uit Polen komt moet hij een bewijs hebben dat hij niet al eerder getrouwd is..???? Hij w...
Ceremonie Reacties: 6 17-10-2012 16:41:33

tanja
Locatie afgezegd
Hallo lieve bruidjes, Ondanks dat ik merk dat dit meer bruidjes zijn uit Beglie vind ik het toch kei leuk om jullie allemaal te volgen en af en toe is rond te kijken op deze leuke forum! Wij hadden gepland om in Vierhouten te gaan trouwen, prachtig...
Locatie Reacties: 2 17-10-2012 16:38:29

tine
ervaring met Rent a Priest - Wianda van der Pluijm?
heeft er iemand al een viering of contact gehad van Wianda van der Pluijm? Wij hadden Rent-a-priest gecontacteerd en hebben deze week telefoon gekregen van Wianda, zij zal onze viering in elkaar steken samen met ons. Op zaterdag 3 november hebben we ...
Ceremonie Reacties: 2 17-10-2012 16:38:07

Kathy
We zoeken:Locatie
Hallo iedereen, Mijn verloofde en ik zoeken een mooie locatie omgeving antwerpen, waar de mogelijk heid is om met een traiteur (mijn toekomstig schoonbroer )  te werken. Er zou uiteraard een propere keuken moeten zijn en aangepast voor tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-10-2012 16:23:42

Charlotte
Luxe bruidstas in ivoor met grote satijnen strik NIEUW!!! TE KOOP
Hierbij verkoop ik mijn ongebruikt bruidstasje ( niet gebruikt wegens te late levering van Amerika)Ik zelf had een ivoor kleurig trouwkleed en het past perfect bij 1 ( achteraf er tegen gehouden en de kleur klopte perfect) Gekocht via ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-10-2012 15:48:30

Charlotte
Alles te koop aan spot prijzen !! Alles moet weg!!
Onze prachtige dag is ondertussen al 175 dagen voorbij. Na wat rommelen en opruimen heb ik enkele spullen bij elkaar gevonden die we niet meer nodig hebben.Vele zijn zelfs niet gebruikt op de trouwdag zelf en daardoor nooit gebruikt.Andere zijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-10-2012 15:47:38

Eva
Hof van Nazareth
Kan iemand mij een prijsidee geven wat het allemaal zoal kost daar, want als ik sommige prijzen hoor dan slaag ik zeer wit uit!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-10-2012 15:00:58

mieke
tips fotografie
hallo, mijn aanstaande wil op het avondfeest ook alle gasten die toekomen laten fotograferen, je kan dit doen met de klassieke kader maar wil eens iets anders. Iemand ideeën? groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 17-10-2012 13:01:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...