Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Colette
aanrader fotograaf: Jessica Michielsen van Glimshot
Wij waren super tevreden met onze fotografe.  Nog zeer jong, maar daarom niet minder enthousiast en zeer professioneel! Ze was aanwezig 'smorgens vanaf 6u tem de openingsdans, ze stelde iedereen op hun gemak, was origineel in het maken van haar ...
Fotografie Reacties: 5 19-10-2012 15:59:59

mel
waar stoelkussens huren
Dag bruidjes Ik ben nog op zoek naar stoelkussens om te huren. De stoelen van onze parochiezaal zijn modern en mooi, maar volgens mij wel te hard om heel de avond op te zitten. Nu zou ik graag stoelkussens huren, maar ik vind dit niet echt terug in ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-10-2012 15:17:11

Nathalie
zelfgemaakte juwelen
Kent iemand die zo'n juwelen maakt? of mij verder kan helpen? http://nl.dawanda.com/product/35033721-Collier-Coeur-dore-Fleur-de-soie-blanche-Mariage
Kledij - Accessoires Reacties: 5 19-10-2012 15:05:27

Stephanie
Ceremonie Loncin
Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Iemand ervaring met ceremonie Loncin?
Ceremonie Reacties: 2 19-10-2012 14:15:53

angelique
volgorde suite
hallo allemaal , mij lijkt het wel een leuk idee dat iedereen die wil komen naar het gemeentehuis , al binnen gaat zitten en dat dan pas de suite binnen gaat. lijkt dit mogelijk volgens jullie ? en hoe zat jullie volgorde van de suite in elkaar? ...
Voorbereiding Reacties: 0 19-10-2012 12:36:39

Sarah
witte cabrio
Hallo, Wij zijn tegen onze trouwdatum nl. 19/07/2013 op zoek naar een betaalbare witte cabriolet. Met voorkeur witte cadillac. Regio Brugge - Eeklo. Indien jullie mij kunnen helpen, graag contact via mail: sarahvanautreve@hotmail.com Groetjes
Ceremonie Reacties: 0 19-10-2012 11:31:42

Guinevere
Vanavond eerste gesprek met ceremoniemeester ! Wat vragen?
Hey mede-bruidjes ! Ik ben een lijstje aan het opstellen me tdingen die ik absoluut niet mag vergeten te vragen aan de ceremoniemeester vanavond. Dit had ik al : - Wie zorgt voor SOS-kit? - Wat met cadeaus, bloemen enz die we ontvangen op de dag z...
Ceremonie Reacties: 8 19-10-2012 11:19:23

angelique
taartmes en schepper
wou gewoon even meedelen dat wij vandaag onze taartschep en taartmes zijn kunnen gaan afhalen .. waarom is dit speciaal , namelijk we hebben ze persoonlijker gemaakt door onze namen en trouwdatum er laten ingraveren :-) wij zijn er zo blij mee
Voorbereiding Reacties: 4 19-10-2012 10:40:36

Annelies
22 september 2012: A day to remember....
Hey'kes bruidjes-to-be, of mede-bruiden van de afgelopen weken, Omdat ook ik een fervente bezoeker was van dit forum, wil ik ook jullie het resultaat van ONZE perfecte dag niet onthouden... Ik ben niet echt een 'verslag-schrijfster', maar ik zal een...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 34 19-10-2012 10:09:49

Kelly
Videograaf
Hoi allemaal, wie kent er ... Kurt Vermylen? Videograaf. Wie heeft er met deze persoon recent samen gewerkt? Kan me meer vertellen over deze persoon, zijn manier van werken, zijn prijs, ... Hoe meer info  hoe beter Bedankt voor jullie info! ...
Video Reacties: 4 19-10-2012 9:00:56

Sara
toch een paar fotootjes
na heel lang zagen bij vrienden en familie voor fotootjes heb ik er toch een paar bemachtigd, dus ik deel die met jullie natuurlijk ;-) hou er wel rekening mee, het zijn echt niet bewerkte foto's ( rode ogen enz) https://www.dropbox.com/s/hd74vp6zs...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 26 19-10-2012 6:55:10

Kristel
9+13/10 - Verslagje
Hallo allemaal, Intussen zijn we iets meer dan een week voor de wet getrouwd.En vorige zaterdag was ons feest.Ik zal proberen het verslagje kort te houden.Eigenlijk waren we heel blij dat alles opgesplitst was over twee dagen.Het gevolg hiervan was: ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 19-10-2012 0:56:42

Ineke
Te koop: bedankdoosjes (nog 14stuks)
Witte plexi kubusjes te koop met deksel van BB collections 14 stuks aan 8,00 euro excl verzending. Staat: nieuw! Ik had doorzichtige nodige maar heb de verkeerde besteld! Bij interesse of meer info: ineke.dormaels@hotmail.com
Ideeën Reacties: 0 18-10-2012 22:27:43

Marlies
Tafeldecoratie
Iemand een ideetje voor tafeldecoratie op ronde tafels? Wij zullen een zwart tafelkleed laten leggen en twijfelen nog tussen roze of rode details.  Ik zag graag witte kandelaars, maar aangezien we 30 tafels hebben, en dus 30 kandelaars zouden no...
Ideeën Reacties: 4 18-10-2012 22:20:59

Marlies
Betaalbare uitnodigingen
Hallo, Heeft iemand een idee waar je betaalbare uitnodigingen kan laten of zelf ontwerpen en afdrukken? Ik had wel graag een uitnodiging met foto gehad. Tips? Groetjes Marlies
Uitnodigingen Reacties: 11 18-10-2012 22:18:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...