Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lieven
hapjes en kleine knabbeling
We zoeken ideeën ivm eten op onze trouwdag, daar we niet het klassiek patroon willen volgen. Willen eigenlijk een avondvullend, low-budget en doorlopende receptie geven en niet het aan tafel schuivend tot aan de nek volgepropt en grijpend naar d...
Ideeën Reacties: 5 21-10-2012 13:28:09

tamara
dj gezocht voor een sweet 18 (max 300€)
hallo de dochter van mijn collega wordt 18 in januari, nu is haar ma op zoek naar een dj (max 300€) die ervaring heeft met fuiven en zo. de dj van ons huwelijk was net iets duurder, dus zijn we op zoek naar iemand anders. feestje zou doorgaan...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 21-10-2012 12:59:52

catherine
Trouwringen
Wat laten jullie aan de binnenkant graveren? Wij hebben allebei nogal een lange naam (9 en 8 letters). hoeveel kost zo een gravure ongeveer? Iemand al van juwlier Kirsten vos gehoord? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 10 21-10-2012 12:16:56

Kathleen
tips zoektocht trouwjurk?
hello allemaal  ik ga zaterdag jurken gaan passen maar heb geen idee waar ik juist allemaal op moet letten... kunnen jullie me wat tips geven waarop ik moet letten ? of wat bijvoorbeeld aan te doen, mee te nemen,...daarnaast zou ik graag n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-10-2012 11:56:02

Emilie
Verliefd :-)
Lieve mede-bruidjes, gisteren ben ik voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen. Het was een schot in de roos. Ik had een afspraak bij JPC Collection in Antwerpen. Met een hele entourage (mama, zus, meter, schoonmama) kwam ik daar op het middag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-10-2012 11:21:11

Marjan
Niet trouwen in het wit
Dag bruidjes, Wie trouwt er allemaal niet in het wit? Ben gisteren een trouwkleed gaan uitkiezen bij La Sposa en bleef uiteindelijk met 2 keuzes over, nl. de Bonita (http://www.mariages.nl/uploads/0001/2556/Marylise_2013_Bonita_01.jpg) en de Forza (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 21-10-2012 10:58:12

Elke
Rozenboog te koop?
Heeft er nog iemand een rozenboog te koop staan? Laat gerust iets weten of mail naar vdnelke@hotmail.com met eventueel fototje, prijs en waar af te halen. Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 21-10-2012 10:27:59

Elke
Koets met paard
Iemand goede adresjes waar je koets en paard kan huren? Ik ben wat mee op zoek voor vrienden van ons, ze wonen in heist op den berg. Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 21-10-2012 10:17:58

nancy
Te koop!
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/verschillende-trouwboekjes-editie-2011-2012-134811414.html http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/taarttopper-haarbloem-poirier-bellenblaasje...
Voorbereiding Reacties: 0 21-10-2012 9:47:01

Deborah
Vreugde delen!
Halloo, Na een eerste zoektocht achter een bruidsjurk, bleven er 2 jurken over die ik echt supergraag zag! Vandaag dan de kleedjes elk nog eens gaan passen, veel over nagedacht, lang in de spiegel blijven kijken... Twijfelen, Twijfelen, Twijfelen, m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-10-2012 0:24:50

Sarah
6 oktober 2012: een dag om nooit te vergeten! (filmpje)
Hoi Lieve bruidjes,  Na exact 1 jaar en 2 dagen voorbereiding was het twee weken geleden onze grote dag... Vrijdag 5 oktober was nog een stressy dag... Ik had hier via het forum een kapster gevonden die haar aanprijsde als DE bruidskapper van h...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 20-10-2012 22:56:42

Evy
op zoek naar trouwjurk
hallo, ben ook pas nieuw op deze site. zou eens willen weten of er iemand weet wanneer de opendeurdagen zijn van bruidswinkels in west-vlaanderen regio veurne, zou met de solden eens willen gaan rondneuzen, zou dit te vroeg zijn om al een jurk te zoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-10-2012 22:24:18

Jessie
Dé jurk?
Hallo allemaal, Pffhoehoe... vreemde dag. Ben vorige week in Zottegem gaan opendeuren, wel leuke dingen gepast maar niets écht de moeite. Vanmiddag naar Bruidsparadijs... man, 't is waar wat ze zeggen, kil sfeertje, absoluut geen welkom gevoel,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-10-2012 20:00:05

christel
trouwjurk
bruidjes ik weet da het snel is maar ik doe men bruidsjurk weg omdat ik het toch nie bijhoud beter nu het is al gereinigd heb het gekocht bij jagre in deurne gr
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 20-10-2012 19:44:01

wendy
Iemand ervaring met bruidsmode Ziri in Boechout?
Hallo iedereen! Dinsdag heb ik mijn eerste afspraak om een bruidsjurk te gaan passen.  Oorspronkelijk had ik een afspraak bij Farah Love in Zwijndrecht, maar ik vond hier op het forum enkel maar negatieve reacties over deze winkel en heb dus mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-10-2012 15:18:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...