Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sophie
Keuze menu: wat met de soep?
Hoi iedereen,We moeten binnenkort beslissen wat voor een menu we zullen nemen (omdat de drukker reeds de menu zal drukken).We trouwen in september 2005 en twijfelen tussen aspergeroomsoep en pompoenroomsoep. Onze feestzaal zegt ons dat het beter is a...
Andere Reacties: 12 5-6-2005 16:36:53

Liesbeth
mooi bruin
Dag,Ik zit met een klein vraagje. Op m'n trouwdag wil ik graag een mooi kleurtje hebben zonder al te veel tekening van t-shirts in de armen en de hals. Ik dacht aan de zonnebank, maar blijkbaar heb je altijd een tekening op de schouderbladen als je o...
Andere Reacties: 9 4-6-2005 20:17:46

davine
muziek mis
Ik zou in de huwelijksmis alleen maar nederlandstalige liedjes willen gebruiken. Heeft er iemand ideen wat ik allemaal zou kunnen gebruiken.
Andere Reacties: 5 4-6-2005 19:42:33

Evie
Tafelschikking
Hoi,Mijn vriend en ik zijn gek op films. We hadden graag verschillende filmthema's verwerkt in onze tafelschikking. Heeft er iemand ideën hoe we dat kunnen doen?groetjes Evienog 77 dagen
Andere Reacties: 2 4-6-2005 0:10:09

Sophie
Kostprijs menu-kaarten?
Hallo bruidjes in spéWij komen net van de drukker: ik heb eens geïnformeerd voor de prijs van menukaarten (gedrukt volgens onze uitnodigingen).Ze vragen voor 60 menukaarten 120 €. Ik vroeg mij af of dat veel was of niet?Groetjes,Sophi...
Andere Reacties: 2 3-6-2005 20:12:02

Sophie
Dringend: moeten ouders & grootouders op uitnodiging?
Hoi iedereen,Ik ben wat aan de late kant met mijn vraag maar binnen 3 uur moeten we al bij de drukker zijn!Moeten de ouders & grootouders vernoemd worden op de uitnodiging? Het is nl een héél moeilijke familiale situatie!Plus: moet de p...
Andere Reacties: 6 3-6-2005 13:22:51

Tiziana
Aan ANN van MM
Hallo Ann,Ik trouw volgend jaar, datum staat nog niet officieel vast, na de vakantie informeren we onze ouders en zetten we alles vast. We weten wat we willen en wie we willen, het is gewoon een kwestie van reserveren en voorschot betalen.Wij trouwen...
Andere Reacties: 4 3-6-2005 10:24:19

Kelly
BH zonder bandjes
Hallo,Mijn kleed is al gekozen alleen zoek ik nu nog een BH zonder schouderbandjes. Omdat ik dit nog niet gedragen heb en we er een echt dansfeest willen van maken, maak ik me zorgen of dat wel goed op zijn plaats blijft zitten. Denk als ik een beetj...
Andere Reacties: 15 2-6-2005 18:00:49

Isabelle
bedanking
Hoi aanstaande bruidjes en bruidegommetjes !Heeft iemand van jullie al ZELF zijn bedankingskaartjes met foto gemaakt en zoja, hoe hebben jullie dit dan gedaan ?Misschien via de digitale fotoservice van Spector ?groetjes vanwege een aanstaande bruid m...
Andere Reacties: 1 1-6-2005 17:51:07

Sophie
Sopraan Inge Zutterman
Hoi iedereen,Dit weekend is een vriendin van mij getrouwd.Ze hadden Inge Zutterman uit Brugge als zangeres. Het was prachtig. Kan er mij iemand helpen aan haar gegevens? Mijn vriendin is nl. op huwelijksreis en het is nog voor dit jaar!Groetjes,Sophi...
Andere Reacties: 1 1-6-2005 14:16:31

Sophie
Drukker: wanneer bezoekje brengen?
Hoi iedereen,Vroeg mij af hoelang op voorhand je je proefdruk moet laten maken bij de drukker?Blijkbaar zijn de meeste drukkers tijdens juli gesloten, en de onze waar we naartoe willen gaan dus ook!In hoeveel tijd hebben jullie je uitnodigingen bekom...
Andere Reacties: 4 1-6-2005 14:15:19

robben
Aan Joyce uit Hasselt
Hallo Joyce, ik zie dat je ook in de kerk van Wimmertingen trouwt. Mijn vriend en ik dus ook, maar ik heb nog geen contact opgenomen met de pastoor (wel al enkele keren geprobeerd, maar er nam niemand op). We trouwen dan ook pas 20/05/2006, dus we he...
Andere Reacties: 2 1-6-2005 10:31:43

ines
traiteur
hallowij zijn op zoek naar een goede traiteur in de omgeving van aalstkan er soms iemand nuttige tips geven alvast hartelijk bedanktgroetjes
Andere Reacties: 1 31-5-2005 21:10:40

Cindy
Aan Stefanie ivm Blue Moon Team
Heb gelezen dat jullie ook voor hen hebben gekozen... Welke afspraken hebben jullie al gemaakt en hoeveel vragen ze ? Jij bent de eerste die ik tegen kom die ze ook gaat gebruiken voor hun feest. Alvast bedankt.
Andere Reacties: 2 31-5-2005 19:49:48

Mieke
Tweede pasbeurt
Hoi, volgende week vrijdag komt mijn tweede pasbeurt eraan! Ik zou blij moeten zijn maar ben dit niet. Voel me nl redelijk ongelukkig over het feit dat buik maar niet wil mee krimpen met de rest. Eerste pasbeurt was redelijk tegengevallen vond ik. Ik...
Andere Reacties: 3 31-5-2005 18:56:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...