Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

wendy
hotel drongen
Andere Reacties: 0 22-6-2005 10:04:07

Kelly
uitnodigen gemeentehuis
Wij trouwen alleen voor de wet. We zouden graag willen dat er toch wat mensen naar het gemeentehuis komen. Hoe kan ik dit op de uitnodigingen duidelijk maken?
Andere Reacties: 2 22-6-2005 7:30:30

Vanessa
Gehuwd sinds 10 juni
Hallo bruidjes (en bruidegommen)!Wij zijn sinds 10 juni officieel man en vrouw geworden. :-) Het werd een schitterende dag. Donderdag a.s. vertrekken we op huwelijksreis naar Turkije. Graag wil ik iedereen bedanken voor de tips die ik hier kon leze...
Andere Reacties: 6 21-6-2005 12:39:42

karen
muziek om zaal binnen te komen
Hallo,Bij het binnenkomen van de zaal hadden wij played-a-live van Safri duo gekozen. Toeval wil nu dat mijn neef die pas getrouwd is ook voor dit nummer koos. We willen niet naäpen dus moeten we iets anders kiezen. Heeft iemand een voorstel dat...
Andere Reacties: 4 20-6-2005 22:45:19

Nathalie
Bedanktinske voor in het misboekje
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een mooi bedankingstekstje om op het einde van onze huwelijksmis voor te lezen in de kerk. Hebben er nog mensen een bedanking (voor ouders, grootouders, familie, ...) in hun mis verwerkt? Als je je tekstje wil delen,...
Andere Reacties: 1 20-6-2005 20:15:31

Mieke
Vrijdag -> big day
Hoi hoi!Kwou even laten weten dat vrijdag voor ons de grote dag gaat zijn! Ben soms al superzenuwachtig! Krijg soms het gevoel dak zoveel dingen vergeten ben, maar uiteindelijk is het niet zo, gelukkig maar! Kwou ook gewoon even aan iedereen die dit ...
Andere Reacties: 9 20-6-2005 13:07:06

sarah
gehuwd
hey aanstaande bruidjes,ik kom hier gewoon nog eens even langs om jullie te zeggen geniet van jullie dag ik ben drie dagen geleden getrouwd en ik heb van elke seconde genoten alleen was mijn moeder veel te laat op het gemeentehuis. maar het was echt ...
Andere Reacties: 4 20-6-2005 9:55:33

Vanessa
Forfait drank feest
Dag toekomstige bruidjes,Een klein vraagje: wij moeten binnenkort beslissen welke formule we nemen voor het feest.Voor de drank zijn we er nog niet goed uit.We kunnen kiezen, ofwel een forfait van 25 Euro (wat ik persoonlijk nogal veel vind), dan zit...
Andere Reacties: 8 20-6-2005 9:19:16

Jozefien
Men in Black
Hey iedereen!Heeft iemand van jullie ervaring met het DJ-duo "Men in Black"?Mogen wij gerust zijn met onze keuze?Alvast bedankt!Jozefien
Andere Reacties: 0 17-6-2005 19:53:33

annelies
menukaarten
Wij willen graag onze menukaarten zelf maken. Hoeveel voorzien jullie er? Voor elke genodigden één of per twee een of per tafel een tweetal??annelies
Andere Reacties: 7 17-6-2005 12:49:31

Nancy
Wanneer trouwen jullie ?
Hallokes,Wij zitten volop in onze voorbereidingen en ik had graag geweten wanneer jullie trouwen?Wij trouwen op 9 juli 2005 (dus nog 23 dagen te gaan !!! spannend)Allemaal veel succes in jullie voorbereidingen.Nancy
Andere Reacties: 28 16-6-2005 22:31:11

Inge
6 dagen gelukkig getrouwd
Hallo iedereen, Wij zijn vandaag al 6 dagen getrouwd en het is allemaal prachtig geweest. Het was de mooiste dag van m'n leven maar een dag die veel te snel voorbij was. Ook al hadden ze geen goed weer voorspeld, we hebben toch een prachtige stralend...
Andere Reacties: 5 16-6-2005 15:00:35

annelies
bellewaarde
hallo,heel graag heb ik mijn foto's gaan nemen in bellewaarde. Onze fotograaf raad het af omdat we trouwenn in de zomer. Zijn er mensen die hun foto's toch in een pretpark zijn gaan nemen en was het leuk en mooie resultaten?nog 65 dagen groetjes anne...
Andere Reacties: 5 15-6-2005 21:57:08

Kelly
Frietkraam tijdens avondfeest
In de namiddag eten we met onze familie (25 pers.) een uitgebreid diner in de feestzaal. vanaf 20.30u beginnen we met het avondfeest. onze bedoeling is vooral plezier maken en dansen. Toch willen we iets te eten voorzien. Oorspronkelijk dachten we a...
Andere Reacties: 3 15-6-2005 21:26:36

annelies
hoeveel misboekjes?
Hey allemaal,Binnen 23 dagen is het zover. Ons misboekje is al een tijdje af, maar we zouden het nu stilaan willen laten kopiëren. Maar hoeveel exemplaren heb je zo nodig?We dachten zo'n 275?? Maar op mijn zus haar huwelijk had ze er maar 120. W...
Andere Reacties: 6 15-6-2005 16:17:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...