Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Christophe en Joyce
Bedanking ouders
Wij zoeken naar een tekst voor de ouders te bedanken ... maar nog niks gevonden ...Heeft iemand een mooi gedichtje/speechke voor te dragen...Mijn email is JFIAS@mail.mobistar.be...GroetjesJoyce
Andere Reacties: 0 28-6-2005 9:22:21

Mieke
Aan Sophie: bedanking ouders
Hey Sophie,Bedankt voor je reactie. Hier is mijn email: mieke.sterckx@telenet.beVoor ons gastenboek heb ik ook nog niets, maar ik denk niet dat ik daar echt een tekstje ga in schrijven. Ik ga er een foto van ons inplakken en dan een tekstje schrijv...
Andere Reacties: 1 27-6-2005 13:52:20

Inge
Aanraders na ons huwelijk
hallokes,Wij zijn 3 weekjes geleden gehuwd en gingen op huwelijksreis(mexico) en vandaar dat ik nog niet sneller kon tips geven.onze adressen die ik aan jullie wil doorspelen zijn de volgende:-Kasteel van Wippelgem voor het lekkere eten-Taxi 'Patrice...
Andere Reacties: 7 27-6-2005 11:49:22

Barbara
trouwen voor kerk alsje partner niet gedoopt is
Hey,zijn er mensen die gaan trouwen voor de kerk maar waar één van de twee niet gedoopt is?Moesten er zo mensen van omstreken wemmel -grimbergen-nossegem bij zijn willen jullie dan laten weten in welke kerk?Zou namelijk niet altijd evident ...
Andere Reacties: 5 27-6-2005 10:19:30

Freya
Dans met de ouders???
Hoi iedereen,Doen jullie nog traditioneel een dans met de ouders of niet??? Zo ja, welk liedje nemen jullie hiervoor? Alle ideetjes welkom!Groetjes en aan iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen!Freya
Andere Reacties: 6 26-6-2005 20:22:08

Katleen
bruidskleed
dag lieve medebruidjes,vandaag mijn kleedje gaan passen, best wel spannend!!!!!Ik vond het nog mooier dan vorige keer, nu ben ik 200% zeker!!
Andere Reacties: 4 24-6-2005 21:09:33

benedicte
verlovingsfeest
nodig je de getuigen en/of het bruidsmeisje ook uit op het verlovingsfeest of kies je dan pas de getuigen en nodig je die alvast uit?
Andere Reacties: 2 24-6-2005 20:16:49

Isabelle
gastenboek
Hoihoi,wij trouwen binnen 8 dagen en hebben intussen ook een gastenboek gekocht.Nu vragen we ons af hoe je ervoor kan zorgen dat veel mensen iets in ons gastenboek schrijven : zetten jullie dit op een opvallende plaats of vragen jullie aan hen om er ...
Andere Reacties: 5 24-6-2005 17:38:47

Sophie
Discussie
Lieve medebruidjesEr is bij ons wat discussie omtrent de spelling van ons hoofdgerecht. Kunnen jullie ons helpen?Is het eendeborstfilet of eendeNborstfilet? Dus met N er tussen of niet?Graag jullie mening!Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 11 24-6-2005 8:33:46

Sarah
trouwen in wit en receptie
Hallo iedereen,Kan je in het wit trouwen als je enkel voor de wet trouw of is dat niet gebruikelijk?Weet er iemand een leuke plaats om een receptie te geven (geen feest) waar je buiten kan bij mooi weer en liefst in Brugge centrum?groetjes Sarah
Andere Reacties: 5 23-6-2005 19:06:39

Kelly
Aan Sonja of anderen die dansfeest doen met hapjes of niet
Héj Sonja,Ik las dat jullie ongeveer hetzelfde doen als wij: eten in beperkte kring, dansfeest voor vrienden en kennissen.Wij dachten iets te eten te geven tijdens het dansfeest. Voor het minste buffet komt dit ons nogal duur uit. Jullie doen e...
Andere Reacties: 5 23-6-2005 18:04:29

cindy
misboekje
Hoi Hoi iedereenHier ben ik weer, ik had een vraag als er iemand allemaal voorbeelden heeft van misboekjes dan mag je die mailen, dan kan ik stillaan als eens kijken en mooie ideetjes opdoen.vriendelijke groeten cindy 10.06.2006
Andere Reacties: 5 22-6-2005 15:25:59

wendy
trouwfuif en feest
hey meiden mag ik eens vragen wat juist het verschil is tussen een traditioneel feest en een trouwfuif? hoe gaat dat in zijn gang, aub?groetjes wendy
Andere Reacties: 9 22-6-2005 14:04:07

wendy
getuigen
hey meiden, hoeveel op voorhand vraag je meestal uw getuigen? ik heb daar echt geen gedacht van?
Andere Reacties: 13 22-6-2005 10:44:59

wendy
hotel Drongen
hey allemaal mijn naam is wendy, en ik ben momenteel op zoek naar een feestzaal! is er iemand van jullie soms al in het Hotel Drongen gaan kijken? Die feestzaal staat mij echt wel aan! groetjes wendy
Andere Reacties: 1 22-6-2005 10:06:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...