TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
16-2-2008
|
15-11-2007 16:30:59
Als je zou opteren voor live-mziek en een heel geslaagde viering wilt,raad ik je zeker aan eens te surfen naar www.davidenkoen.net Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
martine
24-5-2008
|
17-11-2007 16:10:20
Ha Sandra ik ben zelf ook op bezoek naar liedjes wat ik zelf doe ik vind het een mooi liedje saving grace van de cranberries groetjes martine als je bevoorbeeld naar binnen komt
|
|
martine
24-5-2008
|
17-11-2007 16:10:27
Ha Sandra ik ben zelf ook op bezoek naar liedjes wat ik zelf doe ik vind het een mooi liedje saving grace van de cranberries groetjes martine als je bevoorbeeld naar binnen komt
|
|
Sophie
18-4-2008
|
17-11-2007 18:44:38
Hoi
Wij kiezen voor : SHE van ELVIS COSTELLO Love theme from the Godfather by André Rieu Forever and Always Shania Twain Barcarolle by Offenbach (uit la vita e bella) One by Hooverphonic
Je kan dit allemaal gaan beluisteren op You Tube Sophie
|
|
Ann
|
18-11-2007 23:06:17
ga eens kijken op {ACcolade}, vocaal en instrumentaal. Klassiek, gospel, popballades, enz. Op de site kan je dan doorklikken naar repertoire en daar vind je heelder lijsten met best wel wat romantisch materiaal, ... Als je ons wil engageren, goed op tijd doen, maar het is wel allemaal professioneel, dus niet van de goedkoopste, daarvoor krijg je dan wel echt topkwaliteit! Muzikale groeten, Ann
|
|
Ann
|
18-11-2007 23:08:38
oh ja, en opvallend het laatste jaar werden we 't meest gevraagd voor Gospel. Ik heb een eigen gospelkoor, nl de White'n'Black Gospel Singers, da's 5 zangers en een pianist, echt klasse. Vorig jaar stonden we nog op de grote markt in Brussel voor een volle grote markt, met de Kerstperiode. Zalige muziek en goed geschikt voor huwelijken, vooral als je de sfeer er goed wil inbrengen. groeten, Ann
|
|
Philippe
|
|
|
Philippe
|
|
|
Philippe
|
|
|
annet
|
6-1-2008 13:26:20
Hallo Sandra, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk op 8/8/2008. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl) Met hartelijke groet namens Vocal Power Annet Bootsman
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
7-1-2008 22:45:53
Hallo San,
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Als je geïnteresseerd betn kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|