TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
26-9-2007 13:18:45
zou je dat wel in een kerk doen? persoonlijk denk ik dat r&b niet echt thuishoort in een kerk, kerk is eenplaats van bezinning en geloof. mss kan je beter voor zachte liedjes opteren en deze muziek voor het avondfeest houden
ps zeer veel pastoors zullen het trouwens niet toelaten die muziek
|
|
Elke
13-10-2007
|
26-9-2007 13:31:12
Hey Petra,
R&B is niet direct mijn genre ... maar we hebben wel vrij moderne muziek genomen (en is reeds goedgekeurd door de pastoor). Enkele voorbeelden: REM, Clouseau, The Beatles, Raymond Van 't Groenewoud enz. (eerder het rock-genre dus)
Liedjes kiezen is niet gemakkelijk, maar ik denk dat je in elk genre wel iets vindt dat rustiger is, met een mooie tekst enz. En trouwens, life gezongen en gespeeld klinkt veel muziek ook totaal anders.
Elke
|
|
Karolien
2-8-2008
|
26-9-2007 14:11:12
Hei Petra, ik vind dat je zeker de muziek moet spelen die jullie het liefst horen. Het is jullie trouw!je kan bvb een r&b liedje life laten brengen op een ander tempo. weet ik veel. ben niet thuis is dat genre maar er zijn toch wel een pak romantische r&b liedjes denk ik... Succes ermee!
|
|
klimaxs music
|
26-9-2007 20:12:02
Goeiedag Petra met DJ Christiaan van Klimaxs Music hier.Lucy Pearl met without you of Eternal met Stay. Ik kan er je nog meer bezorgen mail me maar djchrisvb@skynet.be
|
|
Marie
5-10-2008
|
26-9-2007 20:49:20
Maja gij, "Fallen" van Alicia KEYs bvb is een prachtig R en B nummer en toch ook zeer geschikt voor in een kerk. Nu ik er aan denk, ik zou het zelfs overwegen voor mijn mis. Doen meid!!
|
|
Joke
19-4-2008
|
27-9-2007 14:22:42
Inderdaad, gewoon doen (wel best eerst overleggen met de pastoor!). Ik ken niket zo veel van R&B, maar wijn weten ook al wel zeker dat we niet de "gewone" trouwliedjes zullen kiezen!!! Wij zijn eerder geneigd naar het rock genre en zullen ons niet laten tegenhouden, niet voor de mis en ook niet voor de openingsdans al weet ik zeker dat sommige mensen commentaar zullen hebben! Je moet op jullie dag doen wat jullie willen en waar jullie je goed bij voelen. Als dat R&B in de kerk is, dan is dat zo!! Veel plezier!
Joke
|
|
Laurie
|
28-9-2007 7:08:57
Hey!
Op youtube vind je een leuke versie van Umbrella van Rihanna gezongen door Mandy Moore. Het is hetzelfde lied, maar in een trage versie. Vind ik persoonlijk heel leuk en ik overweeg ook om het tijdens mijn huwelijksmis te spelen. Ik denk dat dat een leuke toets kan zijn.
Groetjes, Laurie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|