TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
26-9-2007 13:26:12
een collega van me hed een zanger, charles. hij zong voornamelijk liedjes van lionel richie en je kan kiezen uit veel liedjes (zwarte muziek aangezien hij zlef ook zwart is. was heel mooi en koste iets van een 300€ dacht ik voor de mis
|
|
Karolien
2-8-2008
|
26-9-2007 14:13:19
van waar ben je ergens?mijn schoonzussen en schoonbroer zingen véél huwelijksmissen.je mag kiezen wat je wil van muziek. zijn 2 zangeressen en een zanger met piano. van prijs weet ik het niet. 300 of minder maar ze zijn dan ook met drie hé. is wel regio Aalst-Lede-Wetteren
|
|
lien
16-2-2008
|
26-9-2007 15:19:41
Kijk zeker eens naar www.davidenkoen.net . david is mijn verloofde en hij en zijn muziekpartner zijn echt geweldig goed. Twee stemmen, piano en gitaar. Hun prijs: 300 euro als je de nummers uit hun zeer uitgebreid repertoire kiest en 350 euro als je eigen nummers wenst die ze dus extra moeten inoefenen... Ik kan hen zeker aanraden! Succes! Lien xx 16.02.2008
|
|
faes
|
27-9-2007 5:41:25
Beste,
Maak eens kennis met de diensten van all party events, deze mensen beschikken over verscheidene zangers en zangeressen die kunnen bijdragen tot het welslagen van uw huwelijksmis. Zeker een aanrader.
Alvast veel succes
|
|
Ellen
1-10-2008
|
27-9-2007 7:05:36
Dag Dana,
op mijn broer zijn mis en receptie was www.elm.be . Eigenlijk ben ik zeer kritisch als het op zangers en covers aankomt doch deed hij het heel goed. Hij zingt zelf de liedjes in waaruit Marco Borsato kiest dewelke hij gaat uibrengen.
Dat zegt al genoeg denk ik, prijs is niet veel verschillend van 300euro dacht ik
groetjes
|
|
Liesbet
|
27-9-2007 8:38:30
Wij hebben Amantes, een echte aanrader !! (2 dames die zingen + 2 heren die begeleiden). Zij vragen € 300 + evt. vervoerskosten. Luister maar eens op www.amentes.be . Daar staan een aantal zeer mooie demo's.
groetjes, Liesbet 17/05/2008
|
|
sanderijn
|
27-9-2007 13:22:55
Beste Dana, indien je nog steeds iemand zoekt voor je huwelijksmis mag je me gerust eens contacteren via tantrijn@hotmail.com. Ik ben zelf professionele muzikante en werk heel geregeld voor huwelijksmissen als begeleider (piano of orgel) samen met vaste zangeres. We wonen regio Gent maar treden overal in België op. We kunnen jullie alleszins een stijlvolle professionele muzikale omlijsting verzekeren!!!! Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
sanderijn
|
27-9-2007 13:25:38
Dag Dana, indien je nog iemand zoekt mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Ben zelf professioneel muzikante en werk voor huwelijksmissen als pianiste-organiste samen met vaste zangeres. We wonen regio Gent maar treden overal in België op. We kunnen je alleszins een compleet afgewerkte professionele muzikale omlijsting verzekeren op jullie dag!!! Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
Christine
|
30-9-2007 20:35:31
Op zoek naar een muzikale omlijsting voor je huwelijksviering, jubileum, doopviering of uitvaart? Op zoek naar een groep om je bezinningsmoment of andere vieringen op te luisteren?
Vreemde Vogels Christine Vandenabeele Karel Martelstraat 90 9700 Oudenaarde 055/ 31 36 16 vandenabeelechristine@scarlet.be
|
|
mieke
1-9-2007
|
1-10-2007 14:03:13
hey,
wij hadden Marie-Joëlle en Kenny (http://www.beautiful-live.be/ )uit Berchem, wij wonen zelf in de regio Gent. Prachtig stemtimbre met piano en viool. Je kan kiezen uit hun repertoire of andere nummers voorstellen (zonder meerprijs). Ongeveer 300 EUR, en het was elke cent waard!!
Mieke, 30 dagen gehuwd
|
|
Sarah
15-9-2007
|
3-10-2007 9:09:56
Hey Dana
Wij hadden Amantes, we zijn op 15/09 getrouwd en iedereen vond het prachtig.. Het was echt prachtig !!
Hier hun site : http://www.amantes.be
Groetjes en succes
Sarah 18 dagen getrouwd
|
|
Christophe
|
3-10-2007 20:37:24
Helaba Dana,
In eenvan je berichtjes is er blijkbaar iemand die me al live bezig gezien heeft. de website waar ze naar verwijst is echter onjuist, de prijs klopt. de website is www.elmevents.be
mvg
christophe
|
|
Marianne
|
5-10-2007 15:01:38
Dag Dana,
Neem gerust vrijblijvend contact op met marizang@telenet.be, dan bezorg ik je informatie over Octet in Spe, een vrolijk trio die muziek op maat leveren bij elke gelegenheid. Hou je van de warme klank van contrabas, gitaar en driestemmigheid, dan ben je aan het juiste adres. Prijs via mail te bespreken, maar alvast minder dan hetgeen ik hier al heb gelezen... Muzikale groeten, Marianne
|
|
Marianne
|
5-10-2007 15:03:11
Dag Dana,
Neem vrijblijvend contact op via marizang@telenet.be en bekom zo informatie over het vrolijke trio 'Octet in Spe'. Hou je van de warme klanken van contrabas, gitaar en driestemmige zang, dan ben je aan het juiste adres. Muzikale groeten, Marianne
|
|
Ann
|
18-11-2007 22:55:56
ga eens kijken op {ACcolade}, vocaal en instrumentaal. Klassiek, gospel, popballades, enz. het is wel allemaal professioneel, dus niet van de goedkoopste, maar daarvoor krijg je dan wel echt goede kwaliteit! Muzikale groeten, Ann
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|