TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
14-7-2007
|
11-9-2007 4:40:03
Iets waarin 'ik hou van u' voorkomt? Want zo heb ik 2 kinderliedjes van op school gekregen. Ale t zijn kinderen die t zingen. Ik wou hier ook een liedje van in de kerk laten draaien, maar de pastoor zag aan de tekst dat t een kinderliedje was en had liever volwassenere muziek op ne trouw...
|
|
virginie
|
11-9-2007 8:01:52
Dag sofie,
Wij gaan ook na het uitreiken van onze ringen iets geven aan onze kinderen. Een ketting met een perkamentje. Op het perkamentje zal onze trouwdatum en ik hou van u staan. Wij zullen dan voor hen een tekst lezen waarin vermeld staat hoe veel wij van hen houden. Maar geen liedje. Misschien zou "altijd heb ik je lief" van clouseau wel passen.
groetjes
virginie
|
|
vicky
24-5-2008
|
11-9-2007 12:48:39
oooooooooch, wat een leuk idee wijzelf trouwen 24-05-08 en hebben reeds 2 kindjes ( 2 j en 3 j ) hoe pakken jullie dit precies aan ? Komt dit in het misboekje te staan . Ik vind dit een zalig idee !!!!!
|
|
angelique
25-8-2007
|
11-9-2007 15:32:26
mss het liedje 'trouwen' van K3
|
|
SOFIE
7-6-2008
|
11-9-2007 16:16:46
hey Vicky, geef even je e mail, dan leg ik het je in geuren en kleure uit!! waar trouw jij??
|
|
vicky
24-5-2008
|
11-9-2007 19:25:49
HEY
rino.Vicky@hotmail.com
ben benieuwd !!!!!!!
|
|
nele
4-4-2008
|
12-9-2007 8:32:44
ook bij ons spelen onze kindjes een heel belangrijke rol in onze viering. heel onze viering is anders dan anders. voor de kindjes lees ik een verhaaltje voor (ze zijn zot van boekjes) en de tekeningen worden geprojecteerd. een wordt ook een projectie gemaakt met foto's van hen, met daarbij "hun" liedje, dat is "j'ai demandé à la lune", gezongen door scala. in onze muziekkeuze spelen zij een belangrijke rol, zo spelen we ook "je bent een vriend van mij" van arno. misschien ook een idee. ik weet niet hoe oud ze zijn, maar misschien kunnen ze zelfs helpen kiezen. geef gerust je mailadres, dan vertel ik nog wat meer, want anders wordt het hier wat lang... :-) groetjes en succes! nele
|
|
SOFIE
7-6-2008
|
12-9-2007 8:47:26
hey nele, mn e mail adres; sofiedelsupehe@telenet.be en alvast bedankt op voorhand groetjes, sofie
|
|
christine
|
12-9-2007 13:25:52
Hey Sofie, Bij ons, is ons dochtertje ook heel belangrijk. Ze wordt drie jaar eind Oktober, dus best wel een leuke leeftijd. Ze mag van de priester overal rondlopen in de kerk, maar we hebben ook hartjes mee , die ze kan uitstrooien, en we hebben ook het liedje van K3 Amor voor haar. Daar danst ze thuis altijd op. Amor is ook een liefdesliedje, maar speciaal voor Hayley , mijn dochtertje dan. Ik ben ook van mening: als je kinderen hebt, dat je ze dan zeker moet betrekken in de viering. Greetz Patricia
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|