Terug naar overzicht
Hey Kelly,Ik ben de zus van Vi en ben zelf nog maar net getrouwd (07/07/07) en Vi heeft mij zonet laten weten dat ik jou berichtje moest reageren. Ze zou heel graag een gospelkoor willen dus ze kijkt al uit naar jouw reactie. Je mag haar een e-mailtje sturen met alle info op vi.phan@telenet.be.Alvast bedankt!!Hopelijk wordt het wat want ik ben es echt benieuwd!Groetjes,Vân en Michelgetrouwd op 07/07/07
Hey Kelly, Bedankt voor je respons! Mijn e-mail is inderdaad vi.phan@telenet.be.Mijn siske is toch echt wel een schat om zo met me mee te leven...Kelly, ik kijk met plezier uit naar je mailtje !!!Tot gauw, Vi
Hallo Kelly,Ik heb net een berichtje geplaatst op het forum omdat wij ook op zoek zijn naar een gospelkoor. Zou jij eventueel ook de gegevens van jullie gospelkoor willen doorgeven? Zingen zij ook 'modernere' nummers als 'I say a little prayer' en 'Ain't no mountain high enough',...? Mijn e-mailadres is griet.van.eetveld@beveren.be.Ik zou heel blij zijn als je ons zou kunnen helpen.Alvast erg bedankt!Groetjes,Griet02/08/2008