Terug naar overzicht
Dag LeenMijn collega organiseert jaarlijks een evenement met doedelzakspelers. Ik heb het hem gevraagd en hij zei dat het in kerken best mogelijk is.Voor meer info en eventueel contacten voor een speler mag je hem contacteren viakris.delanoeije@stad.antwerpen.beGroetjes Hilde
super, bedankt!!
Hallo,wij zijn getrouwd op 11 augustus en wij hadden de papa van een kindje van mijn kleuterklas die doedelzak gespeeld heeft. Iedereen zei achteraf dat het zo speciaal en mooi was. het was echt kippenvel. Dat is goed te doen in een kerk. Geen micro's, versterkers,...nodig. Ik kan het echt aanraden. Groetjes,Isabel
hoi isabelwaren alle tussenmuziekjes in de kerk dan op de doedelzak of had je ook een gewone cd met liedjes?
Hallo,'t is wel een ander soort misviering, maar op de begrafenis van de moeder van mijn verloofde was er ook een doedelzakspeler, en dat was echt mooi. Een emotioneel moment. Mijn verloofde is nu zelf ook leerling in een doedelzakclub: http://www.fcpd.be/ voor meer informatie.Groetjes,Nele
weet er iemand die een doedelzakspeler in de toekomst in de kerk zal hebben? zou het graag eerst eens horen
Hey Leen,wij hebben slechts één liedje op cd gespeeld. Al de rest was live met de doedelzak. Groetjes,Isabel