Terug naar overzicht
Hey naamgenootjeneem zeker eens een kijkje op de site van http://www.amantes.be Ze zijn echt super, ze komen binnen 31 dagen bij ons zingen.Luister ook maar naar hun demos!Veel succesSarah15-09-07
Hey,Wij hadden ook voor Amantes gekozen en hebben heel veel complimentjes gekregen.Mensen vroegen zelfs waar ik hen gevonden had en waarom ze 'slechts' in de kerk zingen en niets meer doen met hun talent.Een echte aanrader!!!Groetjes, Sissi(82 dagen getrouwd)
Helaba Sarah,Ik ben Christophe van Elmevents. Ik breng akoestisch en eigentijds de muziek die je wenst tijdens je viering of receptie. Ga gerust eens een kijkje nemen op www.elmevents.be mvg,christophe
Hey Sarah,Als je me een mailtje stuurt kan ik jou een 3tal nummers doorsturen zodat je al eens kan horen hoe ik klink :-)Dan geef ik je ook alle verdere info.jozefiendefeyter@hotmail.comGroetjes, Jozefien
Beste,ik werk als pianiste/organiste regelmatig samen met professionele zangeres, ook voor huwelijksmissen.Je kan me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn