Terug naar overzicht
- als intrede lied: from this moment van shania twain- na vergevinsmoment: all by myself van celine dion- na 1ste stuk eerste lezing: there you'll be van Mariah carey- na 2de stuk eerste lezing: ik hou van jou van dana winner- tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister door getuigen: nothing compares to you van sinead o'connor- tijdens communie: because you loved me van kelly clarkson- als uittrede lied :power of love van celine dionzoals je ziet allemaal liedje van vrouwen maar dit komt omdat er een vrouweljk zangeres de muziek verzorgt in de kerk en we kregen een lijst van welke liedjes ze zeker goed kanonze openings dans is van lionel ritchie nl three times a ladyhopelijk benje er iets meegroeten melissa20.07.2007
Intredelied (lied1) Bob Sinclair met Love GenerationLied 2 : Bryan Adams met HeavenLied 3: Diana Ross & Lionel Richie met Endless love (na onze trouwgeloften en overhandigen van de ringen)Lied 4: Creed: With arms wide open (Bij uit het uitdelen van onze "stenen")Lied 5: Clouseau: ik heb je lief (afsluitlied)maar wij trouwen niet in de kerk maar in de tuin via rent a priest
Wij hebben het volgendeIntredelied U2 Beautiful DayNa eerste Lezing Toy Story You got a friend in me Na Tweede lezing REM Shiny happy peopleOndertekening huwelijksregister Noordkaap Ik hou van uCommunie K3 TrouwenNa bezinning Dido Thank youUittredelied Novastar The best is yet to comeHopelijk ben je er iets meeNathalie23062007
Even denkenvoor de mis:into my arms van Nik CaveIk hou van u van Noordkaapplayground love van Air (we zijn beginnen kussen op de speelplaats)All I need van Airwe zijn niet aan die typische muziek daarom deze keuzegroetjes en veel keuzegenot!Natacha 07 07 07 (nog 3 weken brrr morgen hebben we vrijgezellendag)
hey mieke, jij trouwt ook via rent a priest? welke priester heb je?Wij trouwen op het terras van de feestzaal met priester johannes. groetjes
Dag NickyMisschien kun je ook wat inspiratie opdoen op de volgende pagina van wijtrouwen.com:www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten Contacteer me gerust voor meer info!Tom0485 / 68 12 85tomvanleeuwen@hotmail.com
hoiintredelied: A whole new world - Peabo Bryson & Regina Bellstussenlied: Is this love - Bob Marleyondertekenen huwelijksregister: Gelukkig zijn - Raymond vh Groenewoudofferande: someone to say hi to - Sarah Bettenscommunielied: the best is yet to come - Novastaruittredelied: I would walk 500 miles - The Proclaimersveel succes-xxx-20/10/2007