TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
9-6-2007
|
|
|
Ilse
17-5-2008
|
9-5-2007 11:19:00
hey naamgenootje ;)
Wij gaan aan een vriend vragen of hij muziek wilt spelen in de kerk. Hij heeft namelijk een eigen 'groepje' en zouden het geweldig vinden om live muziek te hebben in de kerk. Moesten we nu niet iemand kennen, hadden we ook wel voor cd's gekozen denk ik... Zou wel jammer zijn dat je zou moeten kiezen voor een zanger(es)/koor om dat de pastoor dat wil. Misschien toch nog eens proberen hem te overtuigen.
veel succes en laat ons weten wat het geworden is,hé!
Ilse mei 2008
|
|
Marjan
2-6-2007
|
9-5-2007 12:29:50
Mijn toekomstige schoonbroer speelt sax en zijn neef speelt keyboard en gaat zingen. Ik vind live-muziek toch altijd heel mooi klinken in de kerk. Ook omdat de akoestiek daar zo goed is. Wij trouwen in de Antwerpse kempen dus ga ik je niet verder kunnen helpen met telefoonnummers of dergelijke.
We hebben slechts 1 engelstalig nummer en de rest is nederlandstalig.
|
|
Cindy
5-5-2007
|
9-5-2007 17:50:40
Wij hebben voor een zangeres gekozen en het was prachtig !
Artemiss van Knokke.
|
|
Greet
24-8-2007
|
10-5-2007 0:07:50
Hallootjes,
Wij gaan voor de CD omdat wel bepaalde liedjes toch niet met dezelfde "magie" gebracht worden. Live door zangers vind ik wel heel mooi maar wil hiervoor geen te groot budget spenderen. Ik denk dat het misschien belangrijk is om te weten welke liedjes jullie zouden willen horen in jullie viering?
Wij kiezen vermoedelijk voor Enya (Only Time, of Amarantine of Anywhere is), Phil Collins (Thrue Colors), Voice Mail (Caravan of Love), ... Maar we hebben nog tijd, misschien veranderen we nog van ideetjes.
Ik heb op internet een site gevonden waar je allerlei "songs" een stukje kan beluisteren (zonder kosten). Zo weet je ook welk liedje zo klinkt of op welke CD dat je het kan vinden. De site is www.glandiomusic.com Misschien eens interessant om je voorkeur daar eens te gaan opzoeken. Met adressen kan ik je niet helpen.
Succes ermee!
Greet 24/08/2007
|
|
Veroniek
|
10-5-2007 12:34:17
Hoi Ilse
Wij moeten van onze pastoor een koor/zanger(es) nemen...
Dus we hebben niet te kiezen!
We zijn er nog niet uit wie of wat we gaan nemen!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Samantha
|
30-5-2007 14:00:01
Hallo Ilse, Mocht u voor een zangeres kiezen, dan geef ik met deze mijn website www.showjazz.com Ik kan u een interessante prijs voorstellen voor de kerk en voor de cocktail (met geluidsinstallatie inbegrepen).
Mvg,
Samantha Gilles showjazz@showjazz.com
|
|
Wouter
|
1-6-2007 20:10:07
www.duas.be , akoestisch duo dat gepaste muziek brengt tijdens je feest/receptie/ceremonie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|