TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjan
2-6-2007
|
27-4-2007 8:30:53
Wij trouwen voor de kerk maar maken ook gebruik van nederlandstalige nummers. -Paul De Leeuw: Ik heb je lief -André Hazes: Ik meen het -Guus Meeuwis: Ik wil met je lachen -Ann Christy: De roos (instrumentaal) -Dana Winner: Ik hou van jou (instrumentaal)
Onze openingsdans gaat van Clouseau zijn, 'heb ik ooit gezegd'.
Hopelijk ben je er iets mee.
|
|
Claudia
22-6-2007
|
27-4-2007 8:34:19
over welk nummer van Clouseau heb je het? ik vind "altijd heb ik je lief" persoonlijk wel een mooi nummer en geschikt, ik ben het ook aan het overwegen.
groetjes Claudia 22-06-2007
|
|
Veerle
12-5-2007
|
27-4-2007 9:03:43
persoonlijk ben ik ook fan van Clouseau. Altijd heb ik je lief / zie me graag Ik hou van jou van Dana Winner is ook echt goed.
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
27-4-2007 9:49:41
Hoi,
Wij gebruiken 'Altijd heb ik je lief' en 'Eeuwigheid' van Clouseau in de kerk. De rest zullen Engelstalige nummers zijn.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
VERA
18-7-2007
|
27-4-2007 11:45:40
hallo selma,
bij ons is het vooral marco borsato die onze mis zal sieren succes veke
|
|
nele
29-9-2007
|
27-4-2007 12:58:57
Hallo,
Een mooi liedje vind ik van Noordkaap "Ik hou van u" En Zij gelooft in Mij in de versie van Xander de Buisonje. Zeven Anjers Zeven Rozen van Willy Sommers blijft een van mijn klassiekers ook al is het al een oud liedje. Veel succes met de zoektocht Groetjes Nele
|
|
Selma
8-9-2007
|
27-4-2007 13:04:47
Ik heb even de songteksten bekeken, maar bij bijna alle liedjes zit wel iets dat ik niet mooi vind. Maar Altijd Heb Ik Je Lief van Clouseau is inderdaad heel mooi. Zal het thuis eens laten horen.
Hartelijk bedankt allemaal. Als er nog iets te binnenschiet, dan hoor ik het wel.
|
|
katrijn
11-8-2007
|
27-4-2007 17:32:27
Wij hebben ook enkel nederlandstalige nummers in onze viering:
Paul de leeuw: ik heb je lief Frank boeijen: liefde van mijn leven Boudewijn de groot: avond De poema's: zij maakt het verschil Stef bos: ik heb je lief Guus Meeuwis: Thuis Clouseau: Altijd heb ik je lief
succes!
|
|
dorien
|
28-4-2007 15:24:07
hoi! clouseau heeft nieuwe cd en daar staat het nummer 'de ware' op,prachtig!! dat gaan wij wrsch gebruiken. er staat nog prachtig nummer: hou vast. echt,een aanrader!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|