TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katleen
8-9-2007
|
13-4-2007 13:48:03
Griet, Hierbij alvast 2 websites waar je eens kan gaan kijken. www.promusica.be www.whitespirits.be Misschien kan je dit al wat helpen. Groetjes en veel plezier met je zoektocht. Kate
|
|
valerie
|
14-4-2007 20:33:38
Waarom zou je de African Joys niet nemen? Na je vorige berichtje, ben ik ff op hun website gaan piepen en ik zou ze direct omruilen tegen onze 'Afrikaanse groep'. Prijs is zeker OK. Onze groep heet 'Mpema Ya Nzambe' geloof ik. Ze zingen wel niet echt gospel, meer typisch Afrikaans.
Groetjes, Valérie
|
|
Kelly
6-6-2008
|
15-4-2007 13:37:12
Hey Griet,
Wij willen ook een gospelkoor. Daarvoor heb ik al een 150-tal e-mails verstuurd naar verschillende koren. Wij hebben al een voorlopige keuze gemaakt. Als je wil, kunnen we misschien gedachten uitwisselen? Van waar ben je en wanneer trouw je? Je mag me mailen : kelly.vannoten@telenet.be
Groetjes, Kelly
|
|
Griet
28-9-2007
|
15-4-2007 16:02:57
Hey kelly,
Ik ben van Sint-Niklaas en trouw op 29/09. Ik had op internet al een koor gevonden nl. african joys maar heb nog niet de gelegenheid gehad om eens te gaan luisteren.
|
|
Griet
28-9-2007
|
15-4-2007 16:05:25
Oei, nu ben ik zelf al verkeerd van datum: ik trouw op 28/09;
Valerie, waar heb jij je koor gevonden? heb je een contactnummer. (voor moest african joys toch tegenvallen)
|
|
valerie
|
15-4-2007 20:42:04
Mpema Ya Nzambe Arthur Quintusstraat 18a Sint-Pieters-Leeuw
contactpersoon: pater Jef de Laet O2/2231316
Ik moet wel eerlijk zeggen dat er communicatiemoeilijkheden zijn. Wij trouwen op 26 mei en nog steeds liggen de liedjes niet vast... (ligt niet aan ons maar aan hen)
Verder wel goeie zangers, met live begeleiding...
Ik heb ook nog naar African Joys gebeld maar die waren al bezet op onze datum.
Groetjes, Valérie
|
|
debby
|
18-4-2007 21:32:15
onze zangeres heeft ook een gospel koor - ze heeft met kerst op de grote markt van brussel voor 6000 man een concert gegeven. kijk maar eens op haar site www.peggyrichie.be - daar staat ook wel een filmpje op - de prijs weet ik niet
|
|
Goedele
|
6-5-2007 0:35:33
Hangt er een beetje van af wat je trouwdatum is, maar je zou gospelgroep Akkoord uit Zuid-Limburg (België)eens kunnen contacteren. Ze hebben een site.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|