TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peter
|
|
|
Lies
27-10-2007
|
27-3-2007 16:07:55
Hey Mieke,
Ik heb het even vertaald> Als je het in word wilt, geef me dan een seintje!
Groetjes,
Lies
Nick Cave – In mijn armen
Ik geloof niet in god die tussenkomt, Maar ik weet, liefste, dat jij dat wel doet. Maar als ik het zou doen, zou ik knielen en hem vragen Om niet tussen te komen als het over jou gaat. Geen haar op je hoofd te raken Je te laten zoals je bent En als hij voelt dat hij je moet leiden Dat hij je dan in mijn armen zou leiden
In mijn armen, oh heer
En ik geloof niet in het bestaan van engelen, Maar als ik naar jou kijk, vraag ik me af of dat waar is. Maar als ik het zou doen, zou ik ze samenroepen En hen vragen om over jou te waken Om elk een kaars voor je te branden Om je pad licht en klaar te maken En om zoals Christus te wandelen in gratie en liefde En je in mijn armen te leiden
In mijn armen, oh heer
En ik geloof in de liefde En ik weet dat jij dat ook doet En ik geloof in een soort pad Dat we samen kunnen bewandelen, jij en ik Dus hou je kaars branded Maak haar tocht stralend en puur Zodat ze tot het einde der tijden Naar mij zal terugkeren
In mijn armen, oh heer
|
|
Mieke
8-9-2007
|
27-3-2007 18:00:49
Lies, Bedankt voor de vertaling é ! Ik ga je tekst kopieren en plakken in word, gaat ook é !
Nogmaals bedankt Groetjes Mieke
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|