Terug naar overzicht
Hallo, Imperial Brass zal ook tijdens onze huwelijksmis en op de receptie spelen. We hoorden ze voor het eerst op het huwelijk van mijn beste vriendin. We waren diep onder de indruk, die gasten speelden gewoon fantastisch! Het klonk heel mooi in een kerk, de kerk was meteen helemaal gevuld met prachtige muziek en een goede sfeer. De imposante intrede en passende tussenstukjes maakten het geheel compleet. Iedereen was superenthousiast. Ik vind toch dat het een extra cachet aan je huwelijk geeft. Veel groetjes,Sofie.
Inderdaad, ook op ons huwelijk verzorgden ze de misviering. In 1 woord: adembenemend. Het moment dat je als bruid de kerk binnenstapt en je hoort die muziek. Kippevel, meer kan ik niet zeggen...Prachtige muziek, zowel hedendaags als klassiek. Wij kozen een eerder klassiek getinte mis en waren zeer tevreden over dit ensemble. Ik weet dat ze ook een website hebben... best even googlen.Nancy
Bedankt Nancy en Sofie,Ik heb hun website ontdekt, en hun demo's klinken prachtig! Wij zouden ook eerder voor een klassiek repertoire opteren. Onze enige bezorgdheid is de akoestiek in de kerk, wij gaan nl. in een klein kerkje trouwen. Groetjes,Sophie
Ik denk niet dat dit een probleem is. Misschien moet je hen eens contacteren en je twijfels bespreken. Je kunt er dan nog altijd van doen wat je wilt hé!Sofie.