TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
demeyer
|
23-2-2007 14:09:49
Hai Dolores Welk liedje hebben jullie gekozen? Ons lied was eigenlijk 'I'll be missing you'van Puff Daddy... Twee probleempjes daar want 1) dat duurt super lang 2) gaat eigenlijk over het verlies van een vriend en is dus helemaal niet toepasselijk :( Heb lang getwijfeld, maar ga uiteindelijk voor de versie 'Every breath you take' van Sting (zelfde muziek maar eigenlijk nog steeds niet TOP qua tekst want dat gaat dan weer over een stalker...!) Hahahahah! Laat ons hopen dat het publiek niet te veel naar de tekst luistert ;)
|
|
ilse
18-8-2007
|
23-2-2007 15:11:24
Hoi Dolores
Ons liedje voor de openingsdans duurt ook ruim 4 minuten en ik heb er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat dat misschien redelijk lang lijkt... Ik zou me er dan ook niet te veel van aantrekken en gewoon het liedje nemen dat jullie graag horen. Wij gaan volop van dit moment genieten want als ik de reacties er zo op nalees op dit forum is de openingsdans één van de mooiste en intiemste momenten van de trouwdag! Echt een moment voor ons tweetjes en eventjes helemaal volledig in elkaar opgaan gedurende 4 minuten... Volop van dat moment genieten is dus de boodschap!!!
groetjes en veel succes, Ilse (18.08.2007)
|
|
freddy
|
23-2-2007 15:41:47
Hey Dolores,
Ilse heeft volkomen gelijk. Geniet ten volle van jullie openingsdans welk genre het ook moge weze hoe lang het ook duurt.
Groetjes
Freddy
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
23-2-2007 17:45:27
Hoi Dolores,
ons liedje duurt ook 4min30 of 5min (ik weet het niet precies) maar je moet zeker het liedje nemen dat jullie graag horen, ongeacht hoelang het duurt! Moest ik van jullie zijn ik zou zeker niet stoppen op 2min45, maar dat is jullie keuze natuurlijk.
groetjes, Stephanie
|
|
Dolores
4-5-2007
|
23-2-2007 19:10:27
Ons liedje is Chasing Cars van Snowpatrol. We gaan zeker dit nummer nemen, dat lag al van in het begin vast. Een prachtig nummer met een tekst die ons op het lijf is geschreven. Maar na 2min 45sec kan je niet echt van een slow meer spreken, dan is het meer rock vind ik.
Anders moeten jullie er maar eens naar luisteren, Q music draait het constant...
PS: diegene die me hier toevallig zouden kennen, mondjes dicht hé ;-)
Dolores 04/05/07
|
|
catherine
22-9-2007
|
24-2-2007 9:07:26
Hey Dolores
Ik bekijk het zo: de hele dag gaat over jullie, maar toch gaan jullie meer met anderen bezig zijn dan met elkaar. De openingsdans is eigenlijk het enige moment dat echt van jullie is, heel intiem en emotioneel. Laat dat maar lang duren! Hoewel ik zelf niet echt een danser ben, kijk ik enorm uit naar onze openingsdans. Groetjes, Cat 22/09/07
|
|
wendy
2-6-2007
|
24-2-2007 12:04:47
hey,
Wij gebruiken als openingsdans 2 liedjes die we gemixt hebben (één slow en één up-tempo voor het verrassingseffect) In totaal duurt dit 3 min. Ik vind dat eigenlijk niet te kort. Zeker als je alleen maar gaat slowen zijn 5 min héél lang voor de mensen die erop moeten zien, want veel gebeurt er dan niet hé...allee ja, da's mijn mening hé.
groetjes, Wendy
|
|
davida
8-9-2006
|
24-2-2007 19:57:39
hey
wij zijn in september getrouwd en wij hadden 'you are' van dolly parton duurde 4a5min en tis zoals catherine zegt dat is het enige moment dat jullie elkaar eens dicht kunnen nemen en genieten van elkaar want dan is het weer gedaan tot het feest is afgelopen.
grtjs
|
|
tamara
15-9-2007
|
26-2-2007 22:10:58
Hoi Dolores,
ik ben buikdanseres (heeft hier nou wel weinig mee te maken :) ) In het begin dat ik ging optreden nam ik steeds kort liedjes omdat ik dacht zenuwachtig te worden, maar als je een liedje neemt dat je echt graag hoort ga je je al snel ontspannen en kan je er echt wel van genieten. Je gaat zien dat die 4 min zo voorbij zijn. Oefen thuis al eens, voel je dan dat het echt niet leuk is neem je het niet. Maar ik ben er zeker van dat als je je liedje echt mooi vind, het zo voorbij gaat zijn. Je weet, mooie liedjes duren niet lang, he!
Groetjes, Mara.
|
|
Dolores
4-5-2007
|
27-2-2007 21:26:34
Beste Mara en andere bruidjes,
hartelijk bedankt voor je toffe reactie. We hebben er al een paar keer in de living op gedanst maar nog niet tot op het einde. We zullen het inderdaad thuis een tot op het einde moeten uitdansen en zien wat dat geeft...
Groeten Dolores 04/05/07
Aan
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|