Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek kerk

  7-2-2007 10:30:33
Hey,

Kiezen jullie allemaal voor live muziek in de kerk? Wij zouden voor CD gaan, omdat we dan onze liedjes allemaal zelf kunnen kiezen en omdat we live muziek nogal duur vinden. Kennen iemand die 350 euro betaalden en ze kwamen te laat voor de huwelijksmis...
Wat vinden jullie?

Groetjes,

Lindsay
05/05/2007

Lindsay
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1256


Angie
14-7-2009
 Meld misbruik7-2-2007 10:37:46

Hey Lindsay,

Wij gaan ook cd's gebruiken. We willen nogal uiteenlopende genres gebruiken en heel specifieke nummers dus ik denk dat cd dan de gemakkelijkste oplossing is. Ik vind het trouwens geen must zo'n live groepje, dan geef ik persoonlijk mijn geld liever aan iets anders.

Groetjes,

Angie
14/07/07



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik7-2-2007 10:54:36

Hoi Lindsay, wij kozen wel voor live muziek, ik vind dit toch iets extra.. Wij hebben ook zelf alle liedjes gekozen in overleg met het groepje.. En ze zijn steengoed !

Veel succes



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 11:02:22

Hey Lindsay,

Wij hebben ook voor een CD gekozen. Ik wil de originele versie van de liedjes die we gekozen hebben (en dus niet door iemand anders gezongen). Daarom gebruiken we een CD. De huwelijksmissen waar ik de laatste jaren naartoe geweest ben, waren trouwens allemaal met CD; dat is dus zeker niet abnormaal ofzo..

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik7-2-2007 11:03:56

Hallo Lindsay,

wij hebben ook voor live muziek gekozen. Onze priester verbiedt het gebruik van CD's dus hadden ook niet veel keuze. Live muziek vind ik ook iets extra's hebben. het is persoonlijker vind ik en geeft een beetje warmte aan de viering...

groetjes,
Katrien



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 11:19:33

Hi Lindsay,

Wij hebben ook voor cd's gekozen. Heb eerst wel geïnformeerd voor live muziek maar we vonden het redelijk duur. We hebben via onze ceremoniemeester iemand geboekt die voor de installatie en de muziek zorgt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik7-2-2007 12:29:25

Hey Lindsay,

Bij ons ligt het nog niet helemaal vast, maar ik ga vragen aan een nonkel van mij die supergoeie jazz speelt op saxofoon (eventueel ook altsax, dwarsfluit) of hij in onze mis iets wilt spelen, en mijn broer is gitaar aan het leren, maar of hij tegen dan ver genoeg zal zijn, dat weet ik niet. In ieder geval, de overige liedjes zullen er op cd zijn. Maar ik vind het wel een emotioneel gegeven dat het iemand uit mijn eigen familie zou zijn die iets live komt brengen...

Groetjes,
Véronique (Mechelen)



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik7-2-2007 12:56:17

Hallo,

bij ons is het met live muziek en cd's. Ons intredelied is op cd en dan nog één ander lied. Voor de rest zorgen 3 collega's en de ouders van één van mijn kleutertjes (ben kleuterleidster) voor de live muziek. Ik ben superblij dat zij dit willen doen. Niet zo duur en toch wel speciaal dat het die mensen zijn waar we toch een vriendschap mee hebben. Het zal emotioneel zijn maar superleuk!

Groetjes,
Isabel



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:25:19

Dag Lindsay,

Wij trouwen dezelfde dag als jullie! Wij hebben ook live-muziek gekozen, omdat we dat toch ook iets extra's vinden hebben. En we hebben de mensen die we geboekt hebben al aan het werk gezien in een huwelijksmis, en dat was echt om kippevel van te krijgen, zo mooi. Maar dat is elk zijn eigen keuze natuurlijk.

Groetjes,

Wendy
5.5.07



Marie-Joëlle

 Meld misbruik7-2-2007 13:52:31

Hallo Lindsay!

Voor het geval je toch voor live muziek in de kerk zou gaan: mijn echtgenoot en ik hebben daar ruime ervaring in! Kijk eens op www.beautiful-live.be .

groetjes,

Beautiful Live



Veroniek

 Meld misbruik7-2-2007 13:56:22

Hoi Lindsay

Wij twijfelen tussen 3 zaken:
- CD (maar ik zou dat liever niet hebben, ik hoor zo graag livemuziek en een CD daar kan je elke dag naar luisteren, maar dat is mijn idee natuurlijk hé!)
- Iemand laten komen zingen met instrumenten erbij.
- Koor, dat is goedkoper en héél mooi.

We zijn er echt nog niet uit!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik7-2-2007 15:22:44

hey lindsay!

Wij hebben ook voor live muziek gekozen en is inderdaad behoorlijk duur (400€ als ik me niet vergis). Maar dat is iets persoonlijks hoor, ik ben er van overtuigd dat cd's ook heel mooi kunnen zijn. Er is ook bij ons een liedje bijvoorbeeld die ik eigenlijk liever van de echte zanger zou horen dan van het livegroepje maar ja...
doe gewoon wat voor jou het 'speciaalst' zal zijn!
Jessika



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-2-2007 8:44:21

Hey,

Ook wij hebben voor live muziek gekozen omdat we vinden dat dat toch iets meer heeft.
Maar als jullie een cd ok vinden waarom dan niet.
Je vindt ook goedkopere mensen hoor (vb. 150 e).

Veel succes met uw keuze!

Groetjes, Sissi



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik8-2-2007 12:46:42

Hey Lindsey,

wij hebben gekozen om live en cd te doen. een goeie vriend van ons kan zeer mooi zingen, onder begeleiding van zijn gitaar. hij zal 2 nummertjes zingen. de rest van de muziek staat op cd (4 of 5 liedjes)omdat ze voor ons een bepaalde betekenis hebben en herinnering oproepen, willen we ze graag origineel horen. ook ziet onze vriend het niet zo goed zitten om vb de roos van Ann Christie en ti amo van Umberto Tozzi te zingen :):)!
vandaar onze keuze.

groetjes,
Stephanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info