Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?

  11-9-2014 16:42:52

Hoi!


Wie is er origineel ten huwelijk gevraagd? Wil je mij een aantal ideeen geven of vertellen hoe je ten huwelijk bent gevraagd? Dat kan door op dit bericht te reageren.

Bedankt!


Liesje

Meld misbruik



Reacties: 24 | Gelezen: 1985


evi

 Meld misbruik11-9-2014 17:15:23

Mijn ventje had een spandoek laten bedrukken
Met daarop : Evi, wil je met mij trouwen.
Onze buren hebben de spandoek aan de kade omhoog gehangen, en wij zijn daar met de boot voorbij gevaren. Super leuk :-) en toen ging hij op zn knieën met een mooie ring.




lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik11-9-2014 17:17:39

na een heel lange werkdag rond middernacht thuisgekomen. Ik heb me een glas wijn genomen en wou nog eens kijken naar de herhaling van het nieuws, mijn ventje was zoals altijd wakker gebleven en terwijl ik helemaal geconcentreerd naar het nieuws aan het kijken was, zat hij plots op 1 knie met een knaller van een ring!!! na achttien jaar samen had ik dit TOTAAL niet zien aankomen vond het heel heel heel tof en vooral totaal onverwacht! groetjes en ben ook wel eens benieuwd naar de verhalen hier ...



kim
15-5-2015
 Meld misbruik11-9-2014 17:43:05

Op mijn verjaardag. Om half acht smorgens. Mijn haar nog niet gekamd en nog in pyjama kwam mijn ventje mij halen in de slaapkamer. Beneden was de tafel gedekt voor het ontbijt en lag er een grote kaart op mijn plaats. In de kaart stond een hele mooie persoonlijke tekst. Terwijl ik die aan het lezen was ging hij op zijn knie, haalde de ring boven en stelde de vraag. Ik was compleet van mijn melk. Na twaalf jaar samen had ik dit ook niet meer zien komen! Om nooit te vergeten. Het is niet altijd de originaliteit die telt.



sandra
23-5-2015
 Meld misbruik11-9-2014 17:52:15

De oudste zoon van mijn beste vriend (toen 4 jaar oud) heeft mij gevraagd... Toen ik hem uitlegde dat dat niet kon omdat hij nog te klein was,... Zat mijn vriend ondertussen aan de andere kant op zijn knie met een ring en de vraag of ik dan misschien wel met hem kon trouwen:-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik11-9-2014 17:58:40

Tijdens een sprookjesweekend in de efteling - 's winters - helemaal verlicht - helemaal uitgeregend - boven in de pagode 'de kroon die heel hoog gaat en uitkijkt op de efteling) vroeg hij 'vind je het mooi' - ik knikte - en toen zij hij 'zullen we het nog mooier maken' - en daar was de ring ... en het mooiste van allemaal: onze twee prinsesjes waren erbij om het mee te maken! * still goosebumps*



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik11-9-2014 18:32:12

Op onze laatste dag in New York, op 2 de kerstdag, gingen we s' avonds na een etentje naar Central Park. De ijspiste werd er leeggemaakt en bovenop het balkon, met sprookjesachtige muziek op de achtergrond, ging hij op zijn knie.
Fenomenaal, de sfeer, de verlichting en de prachtige omgeving met zijn uitzichten.
Tranen met tuiten. En zo'n mooie ring.
Na 10 jaar samen zijn en een prachtig zoontje een heel aangename verassing.
Als ik het filmpje bekijk spelen de tranen nog altijd op.



eline
14-6-2014
 Meld misbruik11-9-2014 18:44:07

in Disneyland parijs <3



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik11-9-2014 21:02:34

Lang verhaal, maar ik zal het zo kort mogelijk houden. Mijn vriend had bij mijn thuiskomst een taartje (ik was jarig die dag) en lunch klaargezet en overal in huis moest ik op zoek gaan naar hints op basis van een website die hij had gemaakt, die me uiteindelijk leidde naar de slaapkamer waar een enveloppe klaarlag met een 1steklas treinticket naar Leuven, een adres en geld voor een taxi. Mijn vriend zelf was op dat moment al vertrokken naar Leuven. Daar aangekomen bleek het adres van Hotel Martin Klooster te zijn, waar hij een supermooie kamer met open haard en bubbelbad had gereserveerd. Ik had niets in de gaten, ik dacht dat hij me gewoon eens goed wilde verwennen voor mijn verjaardag. Totdat hij plots een ring bovenhaalde en me ten huwelijk vroeg! Daarna nog samen gaan eten. Jaja, hij heeft gescoord toen :-)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-9-2014 21:25:11

Op paaszondag kwam ik thuis van mijn werk...ik belde dat ik iets later zou zijn..hij zat toen al met zenuwen...thuis gekomen zat hij te wachten in ons zetelke met een mooi hemdje aan enzo! :-) vertelde hij hoe graag hij me zag enzo en plots haalde hij een ring boven...daarna gaan eten normaal was het maar een snackje maar twas iets meer hihi...we wisten onze datum al meer dan een jaar...heb er lang achter gezaagd laatste tyd nimeer was suuuuper blij!!!! :D



inge
6-6-2015
 Meld misbruik11-9-2014 21:52:34

in Oostenrijk boven op den berg met zijn knie in de sneeuw :)
stiekem altijd mijn droom geweest omdat ik een echte sneeuw en snowboardfan ben. had dit eens vermeld en heeft dit blijkbaar in zijn achterhoofd gehouden



Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik11-9-2014 23:15:22

Het waren toen in Eke feesten op het straat en massa's druk! Wij stonden op terras in onze favoriete plaats! Er was een cava bar buiten waar mijn pa bediende en hij kwam eerst netjes naar hem om mijn hand te vragen.. Ik hoorde ineens het liedje van Bruno Mars - Marry you en plots zat hij naast me op zen knie met een mooie ring.. Ik tranen laten met tuiten, men pa had ook veel traantjes in zijn ogen :) Daarna volgde een groot applaus!!



confettigirl
15-5-2015
 Meld misbruik12-9-2014 0:21:50

Onder de verlichte eiffeltoren in parijs... zo schattig



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik12-9-2014 0:51:57

Wij hadden een optie genomen op bouwgrond. Hij kwam me s avonds na mijn stage halen en met een smoesje reed hij nog eens langs onze grond. Daar aangekomen zag ik een mooie bos bloemen liggen. Ondertussen ging hij op zijn knie zitten, haalde een ring boven en stelde me de vraag :)



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik12-9-2014 6:42:03

Mijn aanzoek heeft ongelofelijk veel tijd gevraagd aan de boyfriend... Super lief!
Mijn aanzoek lees je op www.wierdsmalaenen.be



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik12-9-2014 7:56:47




Joke
4-10-2014
 Meld misbruik12-9-2014 11:37:00

Tijdens onze reis naar New York vorig jaar in september :) En dit aan de whispering walls in Grand Central Station. Als je in de hoek van de muur hier spreekt, dan hoor je dit aan de andere kant van het halletje (geluid gaat via gewelf). Ik kende dit niet dus was dan ook verbaasd dat hij zo graag naar dat specifieke halletje wilde. Hij heeft mij dan in de ene hoek gezet om dan naar de andere hoek te gaan en daar de vraag te stellen. Hij stond dus eigenlijk ver van mij af maar ik hoorde hem alsof hij vlak naast mij stond (terwijl er natuurlijk mensen door de hal liepen). Ik vond het alvast super! De dagen erna zweefde ik natuurlijk op een wolkje dus het werd echt een zalige reis! :)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik12-9-2014 19:21:58

Ik ben in de stationshal van Oostende in het fotohokje ten huwelijk gevraagd :-)
Niet onbelangrijk: Wij gaan iedere maand een foto trekken (of proberen dat toch) in het fotohok en hebben hier zo al een uitgebreide collage hangen.

Tijdens onze maandelijkse trip naar het fotohok zei hij plots: En nu wil ik een speciale foto ! Ging op zijn knieën en presenteerde de ring

Foto's in het fotohokje is dan ook zonder twijfel ons trouwthema



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik12-9-2014 21:51:13

Op oudejaarsavond, ventje was super zenuwachtig en ik had zo iets van, woow je kookt elk jaar en nu zo zenuwachtig....
Hij had me ook gezegd ik heb vanavond geen cadeau voor jou,had mijn cadeau de maand daarvoor al gekregen (handtas delvaux)
Maar iets zij me, mmmmmm hij is aan het liegen,de blik in zijn ogen verraad hem altijd :-D bij het aperitief ging hij op zijn knie met een prachtige ring,had op deze moment al zo lang gewacht(10jaar) dat ik het echt niet meer zag aankomen. Had me er al bij neergelegd dat ik een ongehuwde vrouw/mama zou blijven. Maar toch niet! Woehoe!!!!!!!!!!!!!
Onze oudste kapoen zijn eerste vraag was meteen wanneer is het feest?
Wat gaan we eten? En krijg ik dan een costum met een papiertje in mijn zakje(borstzakkje)
Hihi lol



Sanne
30-8-2014
 Meld misbruik13-9-2014 8:57:38

Wij hadden net de compromis van ons huis getekend en we kwamen thuis. En ik zei nog: jammer dat we niets hebben om het te vieren. Mijn (ondertussen) man haalde toen kindersurprise eitjes uit de kast (ik ben een ongelofelijke snoeper en eet dat heel graag!). Het mijne was zo wat open, maar hij zei dat hij het daarstraks wilde opeten maar het dan toch maar gespaard had voor mij. Wat ik super lief vond ;-) Ik eet op mijn gemak dat eitje op. Hij vroeg al welk 'kadootje' heb jij in dat geel eitje. Maar ik was nog aan het genieten van de chocolade. Daarna doe ik dat geel eitje open en daarin zat een ring! Ik keek naar hem en ondertussen zat hij op zijn knie. Het heeft me moeite gekost om hem de vraag te laten stellen en niet gewoon te roepen, JA! En toen was ik helemaal over mijn toeren :-) Wenen, niet weten wat eerst gedaan en net op dat moment belt mijn broer ;-) Hij was de eerste die het dus wist...
Heerlijk!!



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik13-9-2014 13:22:04

Boven in het reuzenrad op de kerstmarkt van Brussel! Ik ben een kerstfreakje, dus doe niet liever dan tussen de kraampjes en de lichtjes rondlopen. We doen dat elk jaar. We waren in de namiddag gaan relaxen in de sauna en dan doorgereden naar de kerstmarkt. Hij had geregeld dat we met ons tweetjes alleen in zo 'n bakje konden zitten en terwijl ik nog heel hard mijn best aan het doen was om een foto te trekken van de lichtjes, zat hij op zijn knie met een prachtige ring! Toen ik me omdraaide kreeg ik de verrassing van m'n leven! Dat wordt dus een ritje dat we elk jaar opnieuw gaan doen :-)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-9-2014 21:38:58

Liesje hoe geeft jou ventje je het gevraagd ook nieuwsgierig hoor...^^



Tamara
24-7-2015
 Meld misbruik19-9-2014 22:09:58

Op reis in Barcelona! Ik ben een echte natuur- en dan nog vooral bergenmens. Na een lange en intense wandeling op de Montserrat, heeft hij me op de bergtop van St. Jérome ten huwelijk gevraagd met de quote dat ik het licht van zijn leven ben en of ik wil blijven schijnen voor hem... Zwijm :-D De afdaling verliep op roze wolkjes hihi. Uiteraard doen we ons huwelijksreis volgende jaar naar Barcelona en logeren ze we een weekendje op de Montserrat!



Annelies
17-7-2015
 Meld misbruik22-9-2014 11:20:00

In het reuzenrad in Maastricht, tijdens het kerst shoppen.
we zijn al 10 jaar samen en 2 dochters verder, ik had het echt niet zien aankomen!!



Liesje

 Meld misbruik24-9-2014 16:42:50

Wat leuk al die verhalen en wat origineel! Ik had deze vraag gesteld omdat ik mijn vriend ten huwelijk wil vragen, in plaats van andersom :-)

Wie heeft hier ervaring mee? Nog meer originele ideeën zijn welkom!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info