Terug naar overzicht
Wij trouwen niet voor de kerk, maar als uittrede voor de gemeente gaan wij waarschijnlijk Gers Pardoel - Ik neem je mee gebruiken...gewoon, omdat het een leuk deuntje is :-)succes!
Alicia Keys - No one Niet echt upbeat maar ook niet rustig.
Misschien Crazy little thing called love van Queen, een g-e-w-e-l-d-i-g nummer vind ik!!!
Can't get enough of your love van Das Pop
ELO - Mr Blue SkyYevgueni - Als ze lachtEels - Hey Man (Now You're Really Living)Beach Boys - Good VibrationsAin't No Mountain High Enough (in gelijk welke versie)Van Halen - JumpKaty Perry - Teenage DreamPink - Raise Your GlassHall & Oates - You Make My Dreams Come True (persoonlijke favoriet :))Fun - We Are YoungMonkees - I'm a BelieverArcade Fire - No Cars Go
Het nieuwtje van Gotye - I feel better vind ik ook wel een leuke!
Wij nemen Ray Lamontagne - You are the best thing
Nog een paar ideetjes (het een al wat meer upbeat dan het andere): Lenny Kravitz - Let Love RuleThe Turtles - Happy TogetherStevie Wonder - You are the sunshine of my lifeNovastar - The best is yet to come
Wij hadden THE features - from nix on
ik denk; You'l be in my heart van Phil Collins
Wij nemen ofwel The Turtles met Happy Together ofwel The Kinks met All day and all of the night...
wij hebben 'love and marriage' van Frank Sinatra :)
Wij hadden U2 - Beautiful day
Wij nemen waarschijnlijk Nat King Cole met L O V E Maar uiteraard kan dit nog wijzigen... Vooraf hadden wij gekozen voor Lykke Li I follow rivers in the magician versie.
Hey Silke, Wij nemen ook L O V E van Nat King Cole, echt een tof nummertje dat je spontaan doet dansen :-)
Wij ook LOVE van Nat King Cole. Was een fijne afsluiter.
Janine en Emilie, Vind ik leuk! Hehe! :-)
Ghehe, grappig he.Bij ons was het al 'n geslaagde manier om iedereen naar buiten te sturen :-) Succes bij jullie!
forever van Chris Brown Very upbeat, dat nemen wij voor het uittrede...