TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kris
|
11-7-2012 0:21:02
Hoi Kelly, PC OK, maar je moet die nog versterken. Ik hoop dat je niet een stel PC boxen bedoelt? Als het buiten is, heb je sowieso dan toch deftig materiaal nodig (versterker en boxen). Wij zingen live en gebruiken een compacte set met 2 boxen op statief en een baskast. Daarnaast wordt er tijdens het mixen nog wat extra effect aan de zang toegevoegd want het geluid van zang in de open lucht is toch anders dan in een gebouw. Als je live zang wou overwegen, mag je ons gerust altijd contacteren: 0479-991878 of www.wysiwygvzw.be . Groetjes, Kris
|
|
kelly
13-7-2013
|
11-7-2012 10:41:12
hey kris,thanks voor de tip want had echt geen idee... ben ook even op jullie website gaan piepen, mooi,maar ik krijg de pdf lijst van de weddingsongs niet open groetjes x
|
|
Kris
|
11-7-2012 18:00:25
Indien je wil mag je gerust een mailtje sturen naar wysiwygvzw@gmail.com, dan stuur ik die door via email. groetjes, Kris
|
|
Kris
|
11-7-2012 22:46:42
Kelly, ik heb de pdf ook nog eens via onze site proberen te openen, en dat lukte zonder problemen. Maar, zoals hierboven vermeld, ik kan je ook één en ander doormailen. groetjes,
Kris
|
|
Roxy
29-6-2013
|
22-7-2012 22:02:40
hey, wij trouwen ook aan onze feestzaal maar hebben nog geen priester hoe hebben jullie dat geregeld? ik denk aan rent a priest maar kan het ook anders? groetjes.
|
|
kelly
13-7-2013
|
23-7-2012 13:40:52
rent a priest is een goed alternatief, als je extra budget hebt ' vliegende pastoor' is super tof (maken er een leuke/grappige dienst van) hier op het forum zal je ook kunnen lezen dat er verschillende alternatieve vieringen op locatie mogelijk zijn... Wij hebben een diaken, die mag alles wat een priester doet behalve de wijn (na de hostie) voor de rest geen verschil.via via had ik gehoor dat die bepaalde diaken dat deed en het is nog eens een toffe, sympathieke man erbovenop :-) Ik weet niet vanwaar jullie zijn, je kan altijd wel eens in je parochie horen. Heb je nog graag meer info; mail me gerust stefenkelly@telenet.be
groetjes x x x
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|