Terug naar overzicht
Ja hoor, ik ga samen met mijn aanstaande naar voren. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het 'weggegeven' worden door mijn vader een vreselijk concept, en hij ook. Wij trouwen niet in de kerk, maar doen een alternatieve ceremonie. De suite krijgt geen liedje maar kiest tegelijk met de gasten plaatsen (enfin, we reserveren die natuurlijk vooraan voor hen), mijn vriend wou dat graag zo. Als je die ook een intrede laat doen, zou ik daar zeker een apart liedje voor doen...
Wij gaan ook met z'n tweetjes naar voren. Ik heb helemaal geen goede relatie met mijn vader, dus zie ik het ook helemaal niet zitten om met hem naar voor te gaan. Wij trouwen ook niet voor de kerk en de suite zoekt ook zijn plek samen met de rest van de gasten op (die ook gereserveerd zijn). Wij hebben gekozen voor een instrumentale nr. Die staat op de andere pc en ik ken het niet vanbuiten, maar ik wou dus perce iets instrumentaal en daar vind je heel wat mooie nummers van op YouTube! Groetjes.
Wij zijn ook met zijn tweetjes naar het altaar gestapt en de suite zat in de kerk.Wij haddden een klassiek instrumental nr. the four seasons maar zoals Allissia zegt vind je wel mooie nummers op Youtube!Groetjes Frida
Wij gaan ook samen naar voren. Bij ons zal het zijn zoals bij Frida dat de suite al in de kerk zit en dan komen wij 2tjes binnen op Shanai Twain - From This MomentGroetjes Sara