Terug naar overzicht
Hey Steffie, wij hebben voor intrede nog niets concreet. Ik denk dat ik ga binnenkomen op dochters van marco borsato. Maar dan weetk ik niets voor mijn vriend. Ons uittrede is ook Next to me van Emili Sande.Ik vind dat een leuk nummer en de tekst is echt mooi. En bij uittrede mag het al iets heviger zijn dan alle trage liedjes è ;)
Momenteel hard in de running als intredelied voor de bruid "You raise me up" van Josh Groban (maar we hebben nog even tijd en kan dus nog veranderen).
Hallo, Ons intredelied was Come What May, van Moulin Rouge (radio versie), en ons uittredelied was Book of Days van Enya....GroetjesAnnelies
Hey,Wij gebruiken als intrede het beginlied van Windkracht 10 en dan als uittrede hebben we Grease met We go together. Beide liedjes en ook de andere die we gebruiken tijdens de mis worden gespeeld door de harmonie waar men verloofde (en de helft van de familie) in speelt.GroetjesAnneken
Intrede bruidegom + suite: José Gonzales - HeartbeatIntrede bruid: Wedding MarchUittrede: Michael Bublé - Everything
Intrede bruidegom en suite: The Beatles - Here comes the sunDan als "aankondiging" dat ik in de deuropening sta met papa laten we het begin van "Take That - Never Forget" horenIntrede bruid: Duncan James - AmazedUittrede: Grease - We go together
Intrede: Enya - Only TimeUittrede: Yann Tiersen - La valse d'Amélie
Terwijl iedereen plaats neemt in de kerk: Viva la Vida (instrumentaal) van Coldplay. Dan voor de eigenlijke intrede van suite en bruid: I follow rivers van Triggerfinger. Buitengaan doen we met zijn allen op Never get enough van Das Pop. Al deze liedjes worden wel live gebracht en zullen dus iets akoustischer klinken dan het origineel.Groeten,Iris
intrede theme van sissi uittrede i do colbie