Terug naar overzicht
Wat dacht je van ray lamontagne, you are the best thing? Hoogstwaarschijnlijk wordt dit bij ons gebruikt voor de intrede gezien wij ook niet aan de typische muziek zijn, met alle rspect voor degenen die hier wel voor kiezen!
Wij gebruiken i follow rivers in the magician remix trouwens bij,de uittrede! :-)
Kzou je graag helpen maar ben niet zo'n kenner! Tis niet gemakkelijk hé! Groetjes
I follow van triggerfinger is goe! Ik had gedacht om dit ook te gebruiken in gemeentehuis! :)Ik had ook I'm Yours van Jason Mraz bij het buitengaan en Marry you van Bruno Mars of I Do van colbie cailait bij het binnenkomen
Everything van Michael Bublé is ook iets minder honingzoet dan de meeste standaardliedjes. En wij gebruiken ook Accidentally in Love van The Counting Crows. Ik ga dit onderwerp zeker ook met de nodige interesse volgen, want de zoektocht naar een juiste balans tussen romantisch en pittig is zeker niet gemakkelijk.
ik volg ook mee
Ik dacht aan de intrede aan My Girl van The Temptations, voor de rest heb ik ook nog geen idee :)
Moeilijk é Nancy...wij zijn ook aan het zoeken...Ik wou als intrede yiruma - river flows in you (Twilight) maar is meer intrede voor de kerk...en mijn verloofde vindt het zo een triest liedje :-).En volgens mijn bruidsmeisje is het dan wel heel mooi en zal iedereen beginnen wenen :-) hihi!!! Nu ook niet meteen de bedoeling...Bruno Mars - Marry You vind ik ook wel heel leuk om te gebruiken!Succes nog met de zoektocht!groetjes
Wij komen binnen op Viva La Vida van Coldplay (instrumentale versie) en gaan buiten op Can't get enough van Das Pop. De akte wordt ondertekend op Ik hou van u van Noordkaap.I follow rivers komt bij ons wss tijdens de offerande.Gr,Iris