Terug naar overzicht
Hey heyHier worden de liedjes op sax gespeeld en eentje duet dwarsfluit.Het intredelied (mijn papa brengt mij naar voor) You raise me up.Na de eerste lezing: duet op dwarsfluit, Endless loveBij het ondertekenen van het huwelijksregister: When a man loves a woman.Tijdens de communie wordt het nog eentje op dwarsfluit maar mijn zusje is degene die dwarsfluit speelt en ze moet nog kijken welk stuk ze gaat spelen.Uittredelied: The moment op sax.Groetjes.
Bij ons is het - intredelied: Only Time - Enya - na eerste lezing: rule the world - take that- ondertekening van het register: ik zal jouw man zijn - Raymond van het Groenewoud- uittredelied: La valse d'Amelie - Yann TiersenWij zoeken enkel nog een liedje voor na de voorbeden, dus suggesties zijn welkom!
bij ons voorlopigintreden sissi theme anton profess of 1000 years christinna perrivergevings moment you always know your home sarah bettens1ste lezing love will find a way disney (lion king 2)ondertekening book of love peter gabrielofferande l'envie d'aimer daniel levi of troupe de mozartcommunie worship clouseauuitrede i do colbie cailliat
Bij ons:Intrede bruidegom & suite: The Beatles-Here comes the sunIntrede bruid (met mijn papa): Duncan James-AmazedNa vergevingsmoment: Miley Cyrus-When I look at youNa eerste lezing: Lee Ryan-When I think of youNa zegening van de ringen: Colbie Caillat-I doNa ondertekening van het huwelijksregister: Alicia Keys-No oneNa de voorbeden: Marco Borsato ft Sita-Lopen op het waterCommunie: Cirque du Soleil-AlegriaUittrede: Grease-We go togetherWe hebben veel liedjes, maar ik heb ze wel allemaal voor de helft ingekort (dus max 2min per liedje, sommige zelfs korter)
Wij hebben Sweet Pea van Amos Lee, kort en happy