TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claire
25-2-2012
|
28-2-2012 13:09:35
Wij zijn vorige zaterdag getrouwd (zalige dag, verslag volgt nog!), ook enkel voor de wet. We mochten drie liedjes kiezen, voor de intrede, voor het ondertekenen van de documenten en voor de uittrede.
Wij zijn gegaan voor volgende liedjes : - intrede : Shania Twain - From this moment on - ondertekenen : Bryan Adams - I'll always be right there - uittrede : Phil Collins - Two hearts
Iedereen complimenteerde ons met de keuze!
|
|
Evelien
25-2-2012
|
28-2-2012 13:24:59
Wij zijn ook vorige zaterdag enkel voor de wet getrouwd :-)
Onze liedjes waren: - intrede : Bruno Mars - Marry You (Glee versie) - ondertekenen : Snow Patrol - Just Say Yes - uittrede : Michael Buble - Everything
Nog veel plezier met het voorbereiden!
|
|
Marijke
6-7-2012
|
28-2-2012 14:01:16
Wel tof dat je ook muziek mag kiezen, wij trouwen in Gent en daar is gewoonweg geen tijd voor, er wordt aan de lopende band getrouwd, voor elk koppel wordt maar een goede 5 à 10 min gerekend, vind het jammer maar ja 't is nu eenmaal zo.
Veel succes met de zoektocht naar gepaste muziek.
Groetjes
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
28-2-2012 15:47:12
Alvast bedankt voor de tips, deze ga ik straks eens beluisteren! Wij trouwen in een gemeente, denk dat dit inderdaad in een grote stad niet mogelijk is! Maar ik heb het toch nog eens gevraagd of dit wel mocht, je weet natuurlijk nooit.. Ik laat ook de ringen aangeven door kindjes en een nichtje zal een tekstje voorlezen. Veel meer moet dat niet zijn zeker voor een wettelijke trouw?
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
28-2-2012 19:16:24
Claire en Evelien, lieten jullie die liedjes dan volledig spelen?
|
|
Claire
25-2-2012
|
29-2-2012 0:05:32
Daar beslist in principe de ambtenaar over. Wij hebben alle liedjes volledig gehoord, zij het niet helemaal zoals het hoort 
Mijn liedjes waren allemaal rond 3 min 30 sec à 4 min. Het eerste hebben ze eerst niet volledig laten uitspelen, iedereen was binnen en dan ging het op pauze. Ik denk dat het de bedoeling was om bij het ondertekenen meteen naar het volgende liedje te gaan. Ik vond het dan ook een beetje raar (maar wel grappig) toen bij het ondertekenen opeens nog 15 seconden Shania Twain te horen was, maar met de bijna 4 minuten Bryan Adams kwamen we niet toe. Die was al volledig uitgezongen voordat alle handtekeningen gezet waren. Ze hebben de cd dan wel op pauze gezet, zodat ons uittredeliedje nog niet te horen was. Dat hebben ze pas opgezet toen we opstonden om naar buiten te gaan, en dat hebben ze ook volledig laten spelen.
Misschien even navragen hoe lang de liedjes zijn die ze standaard gebruiken, had ik zelf niet gedaan. Ik denk wel dat ze liedjes tussen 3 en 4 minuten gemakkelijker volledig laten spelen.
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
29-2-2012 8:31:17
Oei haha, das een goede tip om eens te vragen welke liedjes zij gebruiken. Ga ik zeker doen! En het liedje tijdens de uittrede, dan is dit nadat er een glaasje gedronken werd op het stadhuis? Bedankt voor de tips!
|
|
Evelien
25-2-2012
|
29-2-2012 9:13:17
Bij ons hebben ze de drie liedjes volledig laten afspelen. Het enige minpuntje is dat de muziek iets te stil stond. Maar dit was aan de oude apparatuur te wijten. Bij ons (Aalst) gebruiken ze normaal gezien geen standaard liedjes. Aangezien het ook een grote stad is, wordt er ook aan de lopende band getrouwd. Indien je iets extra wenst te doen, raden ze aan om ofwel als laatste in de voormiddag, ofwel als laatste in de namiddag te huwen. En dat hebben wij dan ook gedaan. We mochten onze eigen gedichtjes, tekstjes en liedjes gebruiken. De kindjes zijn de ringen naar voor komen brengen. En ik heb zelfs een boekje gemaakt voor de bezoekers. Het was echt super!
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
29-2-2012 10:08:38
Evelien, zou dat mogelijk zijn om dat boekje eens door te mailen of hou je dat liever privé? Is wel een leuk idee, maar heb er niet echt een beeld van hoe dit op te stellen..
|
|
Nathalie
1-6-2012
|
29-2-2012 18:31:31
Evelien, zou je dit boekje misschien ook eventjes aan mij willen mailen? lievangorp@hotmail.com Alvast bedankt!
|
|
Lies
21-4-2012
|
17-4-2012 10:16:16
Evelien zou je het boekje ook eventjes nog naar mij willen mailen? Liekeroze@gmail.com Heel erg bedankt!!
|
|
Evelyn
5-7-2011
|
2-5-2012 20:41:18
Evelien, zou je dit boekje misschien ook eventjes aan mij willen mailen? vlyntje86@hotmail.com Alvast bedankt
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|