Terug naar overzicht
hejj.. wij gebruiken als intrede bruid : she - elvis costello..wij gebruiken from this moment - shania twain ft bryan white (zeer mooi) als uittrede.. ik twijfel om een intrede van de suite te nemen omdat we eigenlijk maar met een man of 15 zijn.. is dit niet weinig om daar een heel liedj op te laten draaien?? en dan ook nog eens she dat duurt ook al lang.. het is allemaal niet zo simpel hé.. groetjes jamie x
Wij laten het uitfaden als iedereen binnen is. En aangezien onze ceremoniemeester ook iedereen die buiten staat eerst naar binnen zal brengen voordat ik binnen kom mag dat wel even duren. Denk ook wel niet dat ik mijn liedje volledig zal laten afspelen. Anders sta je daar maar zo he.
Wij trouwen niet in de kerk, dus mijn gangpad is minder lang. Ik kom binnen op de eerste 2 minuten van de soundtrack van Forest Gump. http://www.youtube.com/watch?v=VWoUcB7y4hw Allé, eerst de kindjes en dan 1:28 kom ik :).
Bart Peeters heeft dat liedje make you feel my love ook gecoverd, in het Nederlands, dat speelt terwijl wij het trouwregister tekenen. Mijn papa en ik komen waarschijnlijk binnen op Sinhead O'Connor - in this heart (maar dan met een strofe geschrapt)
O en als je fan bent van instrumentaal moet je Ludovico Einaudi eens opzoeken :)