Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verwelkoming - kerk

  14-2-2012 23:17:04
Hey

We komen net van bij de pastoor en alles was goed, gewoon moet ik mijn verwelkoming inkorten, wat ik wel dacht, maar kan er niet in schrappen, dus had ik via deze weg graag een beetje inspiratie opgedaan.

Bedankt voor jullie verwelkoming. Indien het een beetje persoonlijker is mag je gerust ook een privé berichtje sturen eh.

gr
Laurence

Laurence
31-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1565


Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 23:36:58

Hallo,

zo is onze versie :-)


Begroeting door de priester

Sarah en Janick, familieleden en vrienden, wij heten jullie allen welkom op deze vreugdevolle dag waarnaar jullie zo lang hebben uitgekeken.

Op een dag als vandaag gaat er eigenlijk zeer veel in ons om dat moeilijk onder woorden te brengen is: gespannen afwachting, hoop en verwachting, blijdschap en ook een beetje weemoed. Er is een lach en een traan, een lied en een woord, een handdruk en een kus, duizenden kleine dingen gebundeld tot een kring van warmte waarbinnen wij heel even mogen staan, met het gevoel dat God ons toelacht.

Begroeting door Sarah en Janick

Sarah:

Deze dag staat al lang in onze agenda, als een viering, een feest, een definitieve stap in ons leven,

een duidelijk teken voor iedereen die met ons leeft dat we elkaar echt graag zien en elkaar trouw

willen beloven. Zoveel is nieuw en onbekend. Toch gaan wij vol vertrouwen de toekomst tegemoet.

Janick:

Wij zijn blij dat wij jullie allen hier welkom mogen heten en dat wij ons feest in een vertrouwde omgeving kunnen vieren met zoveel mensen die ons dierbaar zijn.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info