TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Monica
30-6-2012
|
12-1-2012 12:41:25
Oja ik trouw in de gemeente Beveren-waas, kerk is in Melsele Thx!
|
|
Hannah
9-6-2012
|
12-1-2012 13:53:46

|
|
sanderijn
|
12-1-2012 14:11:30
Hallo Monica, afhankelijk van het uur van jullie viering ben ik eventueel beschikbaar om er als professioneel opgeleide muzikante iets prachtigs van te maken. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info. groetjes, Sanderijn
|
|
Jili
12-5-2012
|
12-1-2012 16:11:02
hoi, kijk eens op www.eaze.be, wij hebben hun ook voor onze huwelijksviering. Wen heeft echt een prachtige, speciale stem! Groetjes
|
|
virginie
7-7-2012
|
12-1-2012 20:02:11
Hallo,
Ann Borgonjon heeft een hele mooie stem.
|
|
Kris
|
13-1-2012 19:24:59
Hallo Monica, Alvast proficiat! Zanger of zangeres, met piano of gitaar, een koppel of alleen en toch een beteke prijsbewust maar kwaliteitsvol: dan moet je bij de Wysiwyg Wedding Singers zijn.Qua afstand zit het al goed: we komen uit Lier. Bij ons kan je kiezen hoeveel mensen er komen en welke instrumenten we gebruiken. Wil je meer info, kijk dan even naar de info op deze site, of ga naar www.wysiwygvzw.be of bel me gerust even op het nummer 0479-991878. Ik ben er zeker van dat wij jullie kunnen voorthelpen! Groetjes, Kris
|
|
Nancy
17-12-2011
|
1-2-2012 9:50:21
hé, ik ben ik december naar een vriendin haar viering geweest (kerk melsele) en daar hebben 2 meisjes gezongen. Heel mooi. Hedendaagse liedjes. Hun vader heeft mij een kaartje gegeven. Het heet Music Maestro. Mail: jennifertahon@hotmail.com of greetverhaert@hotmail.com succes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|