Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek

13-12-2011 10:36:22
Hey,

Nadat de kapster mijn haar (naar mijn mening) volledig miskapt heeft,
heb ik me gestort op andere dingen voor ik in de put blijf zitten.

Ik ben op zoek naar muziek maar ik weet niet waarvoor en hoeveel liedjes ik juist moet voorzien.
Ik heb muziek voor tijdens de ceremonie, dat moet dan besproken worden met de voorganger maar
daar heb ik toch al een mooi beeld van. We hebben ook onze openingsdans maar nu...

Ik weet dat we nog een dans moeten voorzien voor met de papa en hoe gaat het dan verder?
Waar/wanneer moet ik nog iets voorzien?

Aub help me...

Groetjes

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 982

benita
8-9-2012
 Meld misbruik13-12-2011 10:56:23

Hoi,

normaal gezien is dit zo:
*1ste dans: openingsdans
*2de dans: dan dans jij met de papa en je man met zijn moeder.
*3de dans: dan dans je met jouw schoonvader en je man met jouw moeder.
Wij zelf beginnen hier niet aan, pff je kan zo blijven slow'kes dansen
Wij gaan gewoon de openingsdans dansen en dan barst het feestje los!
En geen zorgen uw haar zal nog wat groeien en tegen juni zal het wel terug mooi zijn é.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik13-12-2011 11:26:19

Hey Benita,

Bedankt voor je reactie.
Bij ons gaan we nog wat moeten zoeken hoe we dat juist gaan doen want wij zijn twee vrouwen dus is dat toch anders dan bij andere koppels.

Maar dus eigenlijk moeten we buiten de openingsdans nog 2 dansen 'voorzien'.

Op wat dansen jullie met de papa's en schoonpapa's??

X

PS: Ze heeft mijn haar echt opgeknipt vanachter dat ni normaal is (terwijl ik dat absoluut niet wou das nog het ergste van al!!) en tis ni van onder keidun en vanboven keikort! Stomme geit dat dat is!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik13-12-2011 11:54:23

Heykes...

Wij doen dat ook niet...
Mijn ouders zijn gescheiden en dat maakt het nog ingewikkelder...
Ook omdat je dan meer aan 't slowen bent...
Net zoals bij Benita... Onze openingdans en dan mag het feest losbarsten :)

Groetjes...

benita
8-9-2012
 Meld misbruik13-12-2011 12:08:39

@ Stéphanie: Amai, zo vree van uw haar, best iemand anders zoeken voor jullie bruidskapsel zeker? :-)

Mijn ouders zijn ook gescheiden dus daarom gaan we die 2 andere dansen achterwege laten, doe dat zo al niet graag (die slows).
Normaal gezien is het inderdaad dat je nog 2 dansen slowt, maar dat moet niet é.
Doe waar jullie zelf zin in hebben! t'is jullie dag e, dus niets moet
Wat jullie eventueel kunnen doen is,
* eerst de openingsdans,
* dan met elkaars papa dansen
* en dan met elkaars mama dansen, gaat ook e.
Jullie gaan dit zelf een beetje moeten uitzoeken
Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!
@ Nathalie: bij ons is het de zelfde situatie, dus inderdaad anders is het alsmaar slowen, dus bij gaan ook gewoon de openingsdans doen (een gewone slow) en dat mag iedereen komen dansen!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik13-12-2011 12:25:16

Hey meisjes,

Dat was de kapster van mijn vriendin en zij is er altijd tevreden van.
(Nuja ze is ook wel gemakkelijker als ik vermoed ik) Toch blijf ik bij mijn standpunt, ik had een permanent gevraagd, en ze toonde een foto met iemand met golvend haar en ik zei nog neen neen, echt krullekes zoals een poedelkopke anders houdt dat bij mij niet. aja oké zegt ze. Ik had haar direct erna ook gezegd van tis mooi gedaan (twaren dus wel golven en geen krullen) kzeg maar dat gaat niet houden bij mij. Aja bekijk t eerst eens. Awel je mag vandaag komen kijken. Meer dan de helft van de golven (die dus krullen moesten zijn) zijn er al uit.

En ik die dacht dat kapsters wisten waar ze mee bezig zijn...

Nu over de muziek hé. Ik denk dat de papa's echt op hun tenen zouden getrapt zijn als ze hun dans niet zouden krijgen dus om de vrede te bewaren...

Bedankt voor jullie reacties!

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik13-12-2011 13:59:16

Hoi Stéphanie,

Echt jammer van je haar!! Zou ik ook een RAMP vinden, was het voor je trouwkapsel?
Vrouwen en hun haren hé :p!!
Wij doen eerst onze openingsdans. Daarna een dans met ouders/schoonouders, maar dit is zeker geen slow, bijvoorbeeld Barry White - my first, my last, my everything, of iets in die richting... dit is het lievelingsnr van de schoonmoeder, dus dat gaan we zeker nemen. :-) En na dit doen we nog een paar vermenigvuldigingsdansen, met de grootouders, enz... En daarna komt bij ons ook het dansfeest, waar ik toch met iedereen ga proberen te dansen!! Of toch iedereen op de dansvloer proberen te krijgen :-)

Liefs, Tinneke

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik13-12-2011 14:26:21

Hey Tinneke,

Ik wou nu een permanent leggen zodat die kon uitgroeien tegen de trouw. Ik weet dat klinkt raar maar in het begin zie ik eruit als een poedel een na een 5-6 maand is het vanboven uitgegroeid en vanonder perfect qua golven-krullen. Ze heeft dus 'een permanent' gelegd maar ik had met moeite golven en daar is dus al niets meer van te zien.

Dat liedje van Barry is ook echt wel leuk. Ik zal nog eens goed moeten zien hoe we het juist gaan aanpakken.

Bij jullie begint het te korten hé !!

Succes

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik13-12-2011 16:40:41

Hoi Stéphanie,

Oh zo stom van die kapster, zeg! Ik zou ook echt doordraaien, daarom zien ze mij niet meer bij de kapper tot aan de trouw haha. Maar missch komt het nog goed eens het wat gegroeid is en je haar wat tijd heeft gehad om zich te 'zetten' (klinkt raar maar als ik naar de kapper ga ligt dat pas een tweetal weken later echt zoals ik het wil haha)

Ik was ook nogal aant twijfelen over openingsdansen maar ben er op zich al niet echt voor te vinden, laat staan dat ik er dan nog eens met de papa's of de mama's moet gaan beginnen doen. Dus hier ook eentje en dan feestfeestfeest!

veel succes nog!!!

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik14-12-2011 10:19:44

Hey Stéphanie,

Nee hoor klinkt helemaal niet raar, bij mij ligt mijn haar bij de kapper ook nooit hoe ik het wil. :-) Maar het is wel jammer dat je permanent 'mislukt' is... Kan je haar niet vragen om het opnieuw te doen? Je hebt er waarschijnlijk genoeg voor betaald ook hé! Ik ga echt wel terug naar de kapper als ik niet tevreden ben hoor! Ik had ooit mijn haren bij Kreatos laten knippen, en mijn haar was achteraan echt SCHEEF, er zaten gewoon happen in mijn lagen! En wat heb ik gedaan, ik ben terug gegaan naar Kreatos, en ik heb net zo hard geklaagd en gezaagd tot ik mijn geld terug heb gekregen... En daarvan ben ik dan naar een degelijke kapper geweest :-) !! Hihihi, als het op mijn haartjes komt heb ik zeker haar op mijn tanden :-)

Jaja, bij ons begint het idd te korten, kan echt niet wachten tot het zover is! :-)

Liefs, Tinneke

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik14-12-2011 11:54:01

@ Effie: Wij doen sowieso een openingsdans, ik zweef als ik met mijn toekomstige kan dansen!! Dat is het begin van mijn grote verliefdheid en dat blijft elke keer weer vlinders die opzweven, hartkloppingen enzo verder.
En ook de papa dans gaan we niet aan onder uit kunnen ;-) maar dat is dan ook na 3 min voorbij, ik heb trouwens een prachtig liedje hiervoor gevonden.

@ Tinneke: We hebben ook terug gebeld naar haar om te zeggen dat het absoluut niets waard is en ze wou het opnieuw doen maar ik weigerde nog bij haar te gaan, mijn partner is wel tevreden van haar en zij zal dan nog eens terug gaan.

En ja ik kan opnieuw een permanent laten leggen maar dat is wel een beetje riskant... Zo kort op elkaar zou het kunnen dat heel mijn haar ervan kapot gaat.
Maar ben ondertussen naar een andere kapster geweest en ook al zei ze dat het echt lelijk was gaat ze me zo goed als mogelijk proberen helpen.
En ze heeft beloofd dat het voor mijn huwelijk helemaal in orde zal komen dus laat ons daarvoor duimen hé ;-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info